A nap cikke

Még Vilmos herceg sem tudta levenni róla a szemét: rég festett ilyen káprázatosan Katalin hercegné!

Katalin hercegnétől már megszokhattuk, hogy mindig nagyon csinos, ám néha olyan jól választ, hogy tényleg leesik az állunk. Ez történt az ascoti derbi nyitónapján is!

Még több olvasnivaló

Előtt-utána: Kaley Cuoco már nem szőke többé

Ez van a strandtáskánkban: 8 holmi, ami nélkül nem indulunk el a vízpartra

5 frizuraötlet strandra, amit pofonegyszerűen elkészíthetsz!

Ő az egyedüli ember a világon, akinek már több, mint 100 millió követője van a Twitteren! Kitalálod, ki az?

Még Vilmos herceg sem tudta levenni róla a szemét: rég festett ilyen káprázatosan Katalin hercegné!

Trendnézőben: gyönyörű csíkos darabok ezerféle kiadásban!

Ezekre a fotókra minden családtag emlékezni fog: íme, a legviccesebb esküvői képek

5 dolog, amivel Gal Gadot elérte a Wonder Woman-alakot

Mostantól új címkével keresd a SPAR Verde ásványvizedet!

Mostantól új címkével keresd a SPAR Verde ásványvizedet!
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Az utolsó jégkorszak idején összegyűlt, a külvilágtól tökéletesen elzárt rétegből nyert ásványvízben minden megvan, amire szervezetünknek a nap folyamán szüksége lehet.

Újragondolta a SPAR a Verde ásványvíz márkáját és elindította a „SPAR Verde – Életed része” kampányt. A polcokon új címkével megjelenő, az egészséges életmódra törekvő vásárlóinak szánt sajátmárkás termék a vállalatcsoport tervei szerint középtávon a vezető ásványvizek közé tartozik majd.

Új termékcímkével és intenzív reklámkampánnyal pozícionálja újra a vállalatcsoporton belül kiemelt jelentőségű Verde ásványvíz márkáját a SPAR. A kampány szlogenje: „SPAR Verde – Életed része” azt fejezi ki, hogy az egészséges élethez milyen fontos és értékes a minőségi ásványvíz fogyasztása. A SPAR legfrissebb szórólapjának oldalain már a külsőleg megújult termék köszön vissza.

„Középtávú célunk, hogy a vezető ásványvizek között szerepeljen a piaci versenyben a sajátmárkás ásványvizünk. Erre meg is van minden esély, hiszen a palackokba kerülő víz a Somogy-Tolnai dombság szívében – Fonyód és Kaposvár között – lévő Somogyvár 15 ezer éve érintetlen vidékéről származik, a Pannon vízadó rétegből” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője. Az utolsó jégkorszak idején összegyűlt, majd a külvilágtól tökéletesen elzárt rétegből nyert SPAR Verde ásványvízben minden megvan, amelyre szervezetünknek a nap folyamán szüksége lehet. Gazdag ásványi anyag és nyomelem tartalma mellé kitűnő íz párosul, mindez természetes vízben oldva. A különösen kellemes szénsavmentes változat pH-értéke 7,4. A SPAR Verde ásványvíz folyamatosan kedvező áron érhető el, ugyanakkor mind minőségében, mind megjelenésében felveszi a versenyt a magasabb árfekvésű, márkázott ásványvizekkel is.

A SPAR Verde kétféle - 1,5 literes és 7,5 deciliteres - kiszerelésben kerül az üzletekbe. A nyári forróságban sokkal praktikusabb a 7,5 deciliteres palack a szokványos fél literesnél, hiszen akár utazás, akár ügyintézés, vagy éppen sportolás közben gyakran megesik, hogy kevés fél liter víz. Ráadásul a 7,5 deciliteres palack formatervezésénél az esztétikus és sportos megjelenésen túl fontos szempont volt a praktikusság: ez még éppen az a méret, amely könnyedén elfér retikülben, aktatáskában vagy épp egy sporttáskában. A palack tervezésekor az is fontos szempont volt, hogy a legmegfelelőbb helyen legyen a körbefutó mélyedés, amely csak annyira mély, hogy kényelmes fogást tegyen lehetővé, de ne csökkentse az űrtartalmat.

Kép

A kreatív koncepció kulcsszavai a sportosság, a lendület, a napfény, a természet. Ennek megfelelően az új címkével polcokra kerülő termék elsődleges célcsoportja az egészségtudatos, sportos vásárlóréteg. Ezért is támogatta a SPAR a már hagyományossá vált SPAR Budapest Maraton� Fesztivál mellett a szekszárdi Borvidék Félmaratont is május elején, a további tervekben pedig több futó- és gyalogló rendezvény, valamint velencei tóúszás, túratriatlon, sőt edzőtermek támogatása is szerepel. A futófesztiválokon találkozhatunk a népszerű SPAR áruházvezetővel, Iváncsics Zsolttal is, aki szokás szerint nemes cél érdekében bizonyítja: ha együtt mozdulnak az emberek, nincs lehetetlen. Zsolt a SPAR futónagyköveteként a 2016-os évben is nehéz sorsú gyermekeket támogat futásával, és hívja fel a figyelmet a segítségnyújtás fontosságára. Minden Zsolt részvételével zajló eseményen valamilyen formában a SPAR Verde ásványvíz is megjelenést kap.

A SPAR megújult ásványvizének népszerűsítésére országos reklámkampányt és nyereményjátékot indított. A reklámkampány elemei: city light plakátok, image hirdetések, épülethálók, rádiós és közterületi megjelenések, kereskedelmi televíziók műsorai (pl. Kismenők). A kampány része egy nyereményjáték is: tizenöt új SPAR Verde címke összegyűjtésével például Fiat Tipót lehet nyerni a decemberig tartó játék fődíjaként.

Kép
A showbiznisz történetének 15 legdurvább színpadi esése

Na, így kell egy hatalmas esés után talpra állni!

Hihetetlen, milyen jelzőkkel illették Karlie Klosst egy meghallgatáson

Ma már az egyik leghíresebb modell, de nem is olyan régen meglepő jelzőkkel illették.

Fizess elő 1 évre a JOY-ra 40% kedvezménnyel!

Csak 3600 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!