Joy NowJoy Now

Ez történik most velünk, Joyosokkal

Még több bejegyzés mutatása

Csatlakozz hozzánk a viberen!
#Joy Facebook

A P&G és az Auchan 5 millió forint értékű termékadománnyal támogat családjuktól külön élő, rászoruló gyermekeket

A P&G és az Auchan 5 millió forint értékű termékadománnyal támogat családjuktól külön élő, rászoruló gyermekeket
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Lezárult a Procter & Gamble és az Auchan Magyarország Kft. közös jótékonysági programja, melynek eredményeként 5 millió forint értékű terméktámogatást kapnak az SOS Gyermekfalvak és 4 gyermekotthon lakói.

A kampány célja, hogy a kiválasztott intézményekben a családjuktól külön élő, közel 1300 gyerek környezete otthonosabbá, tisztábbá és kényelmesebbé váljon. A program záróeseményén Rétvári Bence, az Emberi Erőforrások Minisztériumának parlamenti államtitkára kiemelte az ilyen jellegű támogatások fontosságát és megköszönte a két vállalat közös társadalmi szerepvállalását.

A P&G és az Auchan kampánya keretében minden vásárló az ügy mellé állhatott, aki április 30. és június 30. között az Auchan magyarországi üzleteiben Procter & Gamble terméket – többek között Always, Ariel, Head&Shoulders, Jar, Lenor és Pampers márkákat – vásárolt, hiszen a P&G termékenként 5 forintot különített el a célra.

A Procter&Gamble és az Auchan vezetői ma bejelentették, hogy a kampány keretében 5 millió forint gyűlt össze, melynek értékében P&G tisztító- és tisztálkodási szerekből álló termékadománnyal támogatják a kiválasztott gyermekvédelmi szervezeteket. Az eseményen így intézményenként 1 millió forint értékű szimbolikus csekket és termékcsomagot vehettek át a Hűvösvölgyi Gyermekotthon, a Miskolci Egyesített Szociális és Gyermekvédelmi Intézmény, a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Gyermekvédő Intézet és Gyermekotthon, a kecskeméti SOS Gyermekfalu, valamint a Debreceni Reménysugár Gyermekotthon képviselői.

A rendezvényen beszédet mondott Rétvári Bence, az Emberi Erőforrások Minisztériumának parlamenti államtitkára, aki kiemelte az ilyen jellegű támogatások fontosságát és megköszönte a két vállalat közös társadalmi szerepvállalását.

A P&G Magyarország kereskedelmi marketing vezetője, Balogh-Simon Zsófia elmondta, hogy a vállalat célja, hogy termékeivel és fogyasztóbarát újításaival az emberek mindennapjait megkönnyítse a világ minden táján, és erre törekszik globális és helyi társadalmi felelősségvállalási programjai keretében is. „Az otthon kényelme a jövőnk és biztonságunk alapja. A P&G és az Auchan azoknak szeretne segíteni, akiknek mindez nincs karnyújtásnyira és egyelőre egy küzdelmekkel teli, távoli cél csupán.” – hangsúlyozta Balogh-Simon Zsófia.

„Köszönet illeti azokat a vásárlókat, családokat, akik vásárlásaikkal a jó ügy mellé álltak, és így hozzájárultak ahhoz, hogy a családjuktól távol élő gyermekek környezetét még rendezettebbé tehessük.” – mondta el Gál Judit, az Auchan Magyarország Kft. kommunikációs igazgatója.

A rendhagyó helyszínen tartott eseményen vendégül láttak közel 100, a támogatott intézményekben nevelkedő gyermeket, akik egy programokkal teli, élménydús napot tölthettek el egy kalandparkban. A gyerekek is készültek:„A mi házunk, a mi otthonunk” címmel készített óriásrajzokon mutatták be, hogy mit is jelent számukra az otthon, amit a helyszínen egy mini-kiállítás keretében a résztvevők ismegtekinthettek.

Ide utazz a horoszkópod szerint, ha OROSZLÁN jegyű vagy!

Egy oroszlánnal utazni csupa izgalom! Végtelenül aktív útitárs, aki mindig megtalálja a legmenőbb helyeket.

5 sztár, akinek nem volt elég 1 menyasszonyi ruha az esküvőjén

Képtelenek voltak választani? Vagy új – és meglehetősen puccos – divat van születőben? Akárhogy is, egyre többen esküsznek arra, hogy többféle menyasszonyi ruhában mutassák meg magukat az olvadozó násznépnek – és persze az egész world wide webnek.

3 dolog, amire idén nyáron végre sort kell kerítened!

Mi már most szólunk, tervezz előre és használd ki ezt a három hónapot.

Fizess elő a Joyra! 3 lapszám 1485 Ft helyett 999 Ft!

Csak 999 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!