Új utakon az online marketing

JOY

Amennyiben egy céget, vállalkozást vagy bármilyen terméket is szeretnénk a világhálón keresztül hirdetni, több lehetőség is kínálkozik.

A hirdetések megjelenése és tartalma jelentősen hozzájárul ahhoz, hogy a kínált áru vagy szolgáltatás eljusson a célközönséghez. A Google Ads segítségével egyszerűen mutathatjuk be a terméket, hirdethetünk lokálisan vagy széles körű platformon. Elég néhány célzott és hatásos mondat, amely felkelti a leendő ügyfelek érdeklődését. Néhány éve új hirdetési lehetőséggel bővült a Google reklámszolgáltatásainak kínálata, amely 2019 óta már Magyarországon is elérhető. A Google Ads-hez hasonló, de mégis hatékonyabb reklámtípus Google Shopping vagy Google Vásárlás néven fut.

Szöveg és/vagy kép?

A Google Shopping az Ads-hez hasonlóan a Google keresőfelületén elhelyezett promóciós anyagot jelent. A hagyományos Ads reklámokkal szemben a Shopping a vizuális élményre, az egyértelműsített képi üzenetre fókuszál. A vizualitás adta előny mérhetően nagyobb, mint a pusztán szöveges reklámok hatása. Shopping hirdetéssel a termékeket árral és képpel együtt lehet megjeleníteni, így a felhasználókhoz közvetlenül, képi formában jut el a keresett termék.

A vizuális erőn túl a hirdetések a legtöbb esetben jobb és hatásosabb helyet kapnak a keresőfelületen, mint a szöveges reklámok. A képnek és a hirdetés feltűnőbb pozíciójának köszönhetően nagyobb a valószínűsége annak, hogy a felhasználók a Shopping hirdetésre kattintanak.

Sikeres kampány

A hatékony reklámkoncepció eléréséhez forduljon Ön is profikhoz! Az olyan technikai kifejezések, mint a Merchant Center, a Google Ads összekötés vagy a Webshop feed talán ismeretlenek Ön előtt. Delegálja a kampányt a Toptarget Online Marketing Ügynökségnek, és bízza rájuk Google Shopping hirdetéseit: így Ön nyugodt szívvel, csak az eladásra koncentrálhat!

Shopping hirdetéssel lehetőség van arra is, hogy a hasonló termékek egy csoportba kerüljenek, így a keresés során az adott termékhez kapcsolódó egyéb ajánlatok is megjelennek a felületen. A Google Shoppinggal a kulcsszótervezéssel sem kell bajlódnia: a Google a termék megadott információi alapján dönt arról, hogy az ajánlat mikor jelenjen meg.

Meggyőző érvek

A Shopping mellett szól, hogy a hagyományos Ads hirdetésekhez viszonyítva jobb az ár-érték aránya. Jobb a megtérülési ráta, javítja az átkattintási arányt, és kattintásonként alacsonyabb költséget hoz. Röviden összegezve: ha Ön Google Shoppinggal hirdet, a költségek kisebbek lesznek, és mégis több eladással számolhat!

A keresők kattintásából már egyértelműen tudható, hogy a versenytársak helyett az Ön által kínált áru keltette fel az érdeklődésüket. A képi megjelenés meggyőző ereje, az azonnali információ a termék külsejéről és áráról ösztönzőleg hat a vásárlókra.