Joy NowJoy Now

Ez történik most velünk, Joyosokkal

Még több bejegyzés mutatása

Csatlakozz hozzánk a viberen!
#Joy Facebook

Hogyan élj az ITT és MOST-ban?

Hogyan élj az ITT és MOST-ban?
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
A múlt hibái visszahúznak, a jövő bizonytalansága megbénít. Mintha nem lenne kiút az állandó rohanásból és soha, de soha nem érhetnéd utol magad… Végtelen to-do listák, megállíthatatlan határidők. Ismerős a helyzet?

Hol marad a jelen pillanat?

Mostanában mintha a csapból is a tudatosság megélése és a jelen pillanat értékelése folyna. Akármerre nézel is, mindenki meditál vagy jógázik vagy az erdőben ölelgeti a fákat. Te viszont egyszerűen csak próbálod túlélni és valamennyire még élvezni is az élményekkel és feladatokkal telepakolt hétköznapokat, hogy a hétvégén egy kicsit csak úgy legyél és ne csinálj semmit.

Elárulom Neked, hogy a jelenben levés is hasonlóról szól. Mármint nem a rohanásról, hanem a szimpla “létezésről”. Csak mindezt nem a kanapén eltespedve kell elképzelni, miközben a kedvenc sorozatoddal némítod el a belső monológodat, hanem valódi semmit tevésről.

Meditáció? Kell az nekem?

Képzeld el a következőt: kényelmes törökülésben ülsz a kanapén. Már előkészítetted a ropogtatnivalót (tipp: avokádókrém és répa) és már éppen elindítanád a következő részt a sorozatodból, amikor megállsz egy pillanatra. Továbbra is törökülésben, becsukod a szemed, a kezedből leteszel mindent és elkezdesz odafigyelni a lélegzetedre.

Kép

Tudatosan figyeled, ahogyan az orrodon át beszívod a levegőt, érzékeled, ahogy kitágul a tüdőd, megemelkedik a mellkasod és nagyon lassan, a szádon át kifújod. Miközben továbbra is a levegővételedre figyelsz, megpróbálod elengedni a közben felmerülő gondolataidat - mert ígérem lesznek. Eszedbe fog jutni, hogy miért is csinálod most ezt, nincs erre időd, milyen programod lesz még este és valószínűleg a mosásról, a barátodról vagy a bevásárlásról is be fog villanni egy-két kép. Ilyenkor engeded, hogy a gondolat átfusson a lelki szemeid előtt és visszatérsz a légzésedre való összpontosításhoz.

1-2 perc után már érezni fogod a hatását. Lelassul a szívdobogásod, mélyebbek lesznek a levegő vételeid. És igen, sokkal tudatosabban fogod érzékelni a jelen pillanatot. (Utána pedig néz bele a tükörbe! Ígérem, hogy kisimultabbá válik az arcod! ;))

Az első lépés: tudatosság

Mindennek ez az alapja, a tudatosság. Az, hogy nemcsak átengeded magadon az életet, hanem észreveszed a változásokat és meg is éled őket. Tudatos étkezés, a gondolataid figyelése, a jelen pillanat észlelése. Indulj el ezen az úton és ígérem, lelassul és megfoghatóvá válik a mindennapi rohanás! ;)

Hasonló bölcsességekkel és inspiráló gondolatokkal várlak a Facebook oldalamon és a Self-Love Előadásaimon! ;)

Szeretettel ölellek,

Kollár Anna

Self-Love Coach

facebook.com/stylemydream

Kollár Anna, Self-Love Coach

Self-Love Coachként a célom, hogy olyan fantasztikus Nőkből hozzam ki a bennük rejlő lehetőséget és mutassam meg Nekik, hogy milyen végtelenül csodálatosak - mint amilyen TE is vagy! Akár egy személyi edző, végigkísérlek az önismereti utadon, mialatt kihozod magadból a benned rejlő inspiráló, gyönyörű, felszabadult Álom-énedet. Benne vagy? ;)

Karácsonyi akciónk Joy 1 éves előfizetés (12 lapszám) 5.940 Ft helyett 50% kedvezménnyel 2.970 Ft

Csak 2970 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!