A nap cikke

Még Vilmos herceg sem tudta levenni róla a szemét: rég festett ilyen káprázatosan Katalin hercegné!

Katalin hercegnétől már megszokhattuk, hogy mindig nagyon csinos, ám néha olyan jól választ, hogy tényleg leesik az állunk. Ez történt az ascoti derbi nyitónapján is!

Még több olvasnivaló

Előtt-utána: Kaley Cuoco már nem szőke többé

Ez van a strandtáskánkban: 8 holmi, ami nélkül nem indulunk el a vízpartra

5 frizuraötlet strandra, amit pofonegyszerűen elkészíthetsz!

Ő az egyedüli ember a világon, akinek már több mint 100 millió követője van a Twitteren! Kitalálod, ki az?

Még Vilmos herceg sem tudta levenni róla a szemét: rég festett ilyen káprázatosan Katalin hercegné!

Trendnézőben: gyönyörű csíkos darabok ezerféle kiadásban!

Ezekre a fotókra minden családtag emlékezni fog: íme, a legviccesebb esküvői képek

5 dolog, amivel Gal Gadot elérte a Wonder Woman-alakot

73 éves fehérneműmodell egy Calvin Klein reklámban

73 éves fehérneműmodell egy Calvin Klein reklámban
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Minden hétre jár valami divatos érdekesség! Most épp a Calvin Klein legújabb fehérnemű reklámja jött velem szembe, amelyen a 73 éves Lauren Hutton szerepel, és úgy gondoltam, ennek kapcsán írok nektek a márka meghatározó és provokatív szerepéről az alsóneműk világában és arról, hogyan is jutottak el az új kampányig.

Minden az 1980-as években kezdődött, Tom Hintaus rúdugróval. Ebben az évtizedben változott meg az alsónadrág pozíciója a férfi ruhatárban, méghozzá Calvin Klein Calvin Klein divattervező 12cikk 4galéria 1videó Még több róla reformjának köszönhetően – a ruhadarab, amiről korábban csak a kényelem és a higiénia jutott eszébe az embereknek, egy csapásra rivaldafénybe került. Calvin nemcsak szexualizálta a darabot, de fontossá tette a magas minőséget és persze magát a márkát is. Alacsonyabb derékvonal, szűkebb fazon és persze logózott gumírozás – mindenki ismeri, igaz?

A férfi alsó egy csapásra menő cucc lett! Ez a kockázatos vállalkozás kifizetődnek bizonyult, hiszen a márka azóta is tartja a pozícióját, és a reklámok vizuálja sem nagyon változott – visszafogott színpaletta és karakteres, sokszor ismert modellek portréi. Érdekes egyébként, hogy épp ebben az időben jött ki Brooke Shields Calvin Klein Calvin Klein divattervező 12cikk 4galéria 1videó Még több róla farmerreklámja, amiben a modell ezt mondja: „Tudod, mi állhat közém és a Calvinom közé? Semmi.” Tehát a pasi alsó menő lett, a nőknek meg szaladgáljanak bugyi nélkül…

Kép

A következő nagy visszhangot kiváltó dobásuk közel egy évtizeddel később jött, a Marky Mark reklámmal, amiben a fiatal rapper arról beszélt, hogy egy menő pasi odafigyel az alsónadrágjára. Ez volt a legnagyobb felháborodást kiváltó videójuk, hiszen nem csak azt üzente, hogy az alsó fenntartása a legjobb védekezési forma az AIDS ellen, de szerepeltették benne az akkor még csak 17 éves Kate Moss-t is, méghozzá topless.

A fiatal modellt sokan kritizálták nem csak a meztelenség, de a testalkata miatt is, ami egyesek szerint a „heroin sikket” idealizálta. Később egyébként azt nyilatkozta a szupermodell, hogy annyira traumatikus élmény volt számára a kampány, amelynek bizonyos képein teljesen pucéran fotózták, hogy idegösszeomlást kapott. Egyébként itt megnézhetitek a reklámot, ha szeretnétek.

Kép

Jöttek is a 2000-es évek, és ezzel együtt egy újabb karakteres modell, Travis Fimmel. Ő volt az első, akinek hat számjegyű összeg szerepelt a szerződésében – és ő az, akit most a Vikingek sorozat rajongói Ragnar Lothbrokként ismernek. ;)

Kép

A következő években szexi focisták voltak a kampányok arcai, és innen csak egy dolgot emelnék ki, méghozzá azt, hogy David Beckham visszautasította őket arra hivatkozva, ő túl híres az Egyesült Királyságban. Amikor viszont 3 évvel később felkérte az Emporio Armani, már valószínűleg másképp gondolta, mert simán bevállalta, a slussz poén pedig az, hogy azóta már H&M fehérnemű modellként is láthattátok.

És ezután jött a következő meglepetés! Még annak tudatában is, hogy a márka gyakran operált a hírnév erejével, sokakat meghökkentett, hogy épp Justin Bieberre esett a választásuk 2014-ben. Néhány tetkó és egy kis gyúrás vajon elég menővé tette a srácot, hogy mutogassa az ikonikus alsót? Sokan azon élcelődtek, hogy az alsóját számítógépes trükközéssel kellett kitömni, úgyhogy nem tudom, beváltotta-e a hozzá fűzött reményeket…

Kép

Szerintem ti is érzitek, hogy elég macsó az egész koncepció, igaz? Akkor hogy jöttek képbe a nők? Hát úgy, hogy Calvin Klein Calvin Klein divattervező 12cikk 4galéria 1videó Még több róla ék is megérezték, hogy a feminizmus és általában a nők sokkal nagyobb szerepet kaptak az utóbbi időben. Megjelentek a gender nélküli márkák és kollekciók, jöttek a maszkulin ruhadarabok, hát miért ne hordhatnának a nők kényelmes, pasis alsót? Az biztos, hogy a két legnagyobb social media sztárt sikerült megszerezniük tavaly, amikor Gigi Hadid és Kendall Jenner is bőszen fotózgatta magát Instára a logózott fehérneműben:

Kép

És akkor nézzük, mi történt idén! Az, hogy a márka felkérte a Marie Antoinette-et is rendező Sofia Coppolát egy új reklámfilm készítésére, aki személyesen választotta ki a 73 éves színésznőt és modellt, Lauren Huttont a kampányhoz. Érzitek a váltást, ugye? Nő a kamera mögött, nő a kamera előtt, méghozzá nem is egy 17 éves lányka.

Kép

A foghézagos mosolyáról híres Laurenen kívül Kirsten Dunst és Rashida Jones színésznők, Maya Thurman-Hawke (Uma Thurman és Ethan Hawke lánya), Nathalie Love és Chase Sui Wonders is szerepel a klipben. A fekete-fehér színvilág megmaradt, a hatás viszont más, mint amit eddig láttunk – ezek a nők jól érzik magukat a bőrükben és láthatóan a kamera előtt is. Nektek hogy tetszik az új koncepció, Drágáim? Nézzétek meg az új kampányfilmet!

Kíváncsi vagyok, ti hogy viszonyultok a fehérneműhöz! Szívesen hordotok kényelmesebb, férfialsó fazonokat a hétköznapokban, vagy maradtok a csipkénél, tangánál és hasonlóknál, mert ez ad magabiztosságot? ;)

A showbiznisz történetének 15 legdurvább színpadi esése

Na, így kell egy hatalmas esés után talpra állni!

Hihetetlen, milyen jelzőkkel illették Karlie Klosst egy meghallgatáson

Ma már az egyik leghíresebb modell, de nem is olyan régen meglepő jelzőkkel illették.

A kereséshez kezdj el gépelni!