Horoszkóp
Lélek
Divat
Szépség | Beauty Club
Sztárok

Találatok a(z) Lidl kulcsszóra

Kép

Életem ételei Széll Tamással - megjelent a LIDL legújabb szakácskönyve

Közel egy évtizeddel ezelőtt debütált a Lidl Magyarország szakácskönyvsorozata, mely több mint hárommilliós példányszámmal igazi sikertörténetnek számít a hazai gasztronómiában. A népszerű sorozat legfrissebb, kilencedik kötete „A Lidl konyha bemutatja: életem ételei Széll Tamással” címmel jelenik meg és az áruházlánc digitális hűségprogramjának keretében november 27-től érhető el.

Kép

A Lidl után az Aldi is saját ruhakollekcióval támad - de melyik a menőbb?

Te melyik kollekciót viselnéd szívesebben?

Kép

15 éve nyitotta meg magyarországi üzleteit Európa első számú diszkontlánca, a Lidl

A ma 15 éves jubileumát ünneplő Lidl Magyarország töretlen fejlődésének köszönhetően, e másfél évtized alatt a hazai FMCG szektor egyik legdinamikusabban fejlődő kiskereskedelmi láncává vált. Az elmúlt gazdasági évben a vállalat bruttó 549 milliárd forint forgalmat realizált, melynek 52 százalékát a hazai beszállítók termékeinek forgalmazásából származó árbevétel teszi ki. A legmagasabb arányú magyar beszállítói jelenlét az áruházlánc hazai partnerei körében a bor (82%), a pékáru (65%), és a zöldség-gyümölcs (66%) termékkategóriákban figyelhető meg. A legnagyobb növekedés a zöldség-gyümölcs termékkategóriában történt, ahol a tavalyi évben 2017-hez képest 13,7 százalékkal több magyar beszállítóval alakított ki együttműködést az áruházlánc.

Kép

A speciális étrendet követőkre is figyel a Lidl

Szem előtt tartva a megváltozott fogyasztói szokásokat és a vásárlók preferenciáit a Lidl Magyarország folyamatosan bővíti laktóz- és gluténmentes termékkínálatát, hogy az ételintoleranciával és ételallergiával élők is tudatosan és változatosan állíthassák össze étrendjüket.

Kép

A P&G és a Lidl újra 5 millió forinttal támogatja az éhező gyermekeket

Kép

Idén is folytatja a P&G és a Lidl közös adománygyűjtő programját az éhező gyermekek támogatásáért

A P&G és a Lidl elkötelezett a gyermekek jólétéért, és felelős vállalatokként fontosnak tartják, hogy a vásárlók bevonásával, a közös gondoskodás jegyében enyhítsék a rászoruló gyermekek mindennapi gondjait, és új lehetőségeket nyissanak meg nekik a sikeres jövő felé.