Hatalmas retró bulival és megható visszaemlékezéssel ünnepelték a sztárok a JOY Magazin 25. születésnapját

Ódor Dorottya
Babos Kitti

Szerda este a JOY Magazin partiján a JOY 25. születésnapját ünnepeltük a Terminálban.

Az este a nosztalgiáról szólt, a parti hangulatot pedig a Groovehouse indította be, akik fergeteg koncerttel repítették vissza a jelenlévőket a 90-es évek világába.

forrás: Ódor Dorottya

Ezt követően a jubileumi magazin három címlapsztárja Dobó Kata, Ónodi Eszter és Osvárt Andrea léptek színpadra, akik visszaemlékeztek az évtizedekkel korábban velük készült fotókra és interjúra. Dobó Kata több egykori magyar címlapsztárt is a színpadra szólított. Annoni Zita, Szabó Zsófi, Nyári Dia, Eke Angéla és Tücsi is üzent 25 évvel ezelőtti önmagának.

Szabó Zsófi meghatódva emlékezett vissz arra, amikor Dobó Kata néhány évvel ezelőtt felhívta és félig ismeretlenül is biztatta, hogy higgyen magában. A műsorvezető kiemelte, mennyire fontos, hogy a nők támogassák és segítsék egymást.

Eke Angéla visszaemlékezett a gyerekkorára és elmesélte, hogy soha nem gondolta volna, hogy az a nehéz körülmények között élő kislány, aki volt, egyszer majd elmondhatja magáról, hogy ő volt az első környezettudatos glossy címlapsztár Magyarországon. Abban pedig a színpadon állók mind megegyeztek, hogy 25 évvel ezelőtti önmaguknak azt üzennék, hogy kitartással semmi sem lehetetlen!

forrás: Ódor Dorottya

A JOY Magazin alapító főszerkesztője Kuczogi Szilvia volt, őt Anry-Soós Éva és Balogh Edina követte a poszton. Alberti Petra 2009-ben, a JOY online kiadásának elindításakor csatlakozott a márkához, amelynek 2018 decembere óta főszerkesztője, valamint a teljes Marquard portfólió tartalomigazgatója is.

1998 nyarán új időszámítás kezdődött a magyar magazinpiacon: megjelent a JOY, igazi trendszetterként, amely rövid időn belül a hazai olvasók kedvence lett.És hogy mit hozott az életünkbe? Életörömöt, őszinteséget, tanácsokat, támogatást, nevetést. A 25 év alatt sokat változtunk, ám az a fajta kíváncsiság, életvidámság és minőség, amelyet a JOY képvisel, soha nem megy ki a divatból.Az az érzés pedig, amit mi érzünk, akik a szívünkbe zártuk a JOY márkát és szellemiségét, talán szintén nem megy ki a divatból, sosem halványul el. Sok minden változott a 25 év alatt, például (már férfiaktok sincsenek... ), már nem magázódunk az olvasókkal, talán még közvetlenebb és őszintébb a kapcsolatunk, mint valaha, és igazán támogató barátnői lehetünk az olvasóinknak, immár minden platformon, a nyomtatott formátumon túl online, a közösségi médiában, videókban is.
25 éve tanácsolunk, kérdezünk, vigasztalunk, támogatunk és együtt nevetünk, mint igazi legjobb barátnők. Legalább még tízszer ennyit kívánok a JOY-nak, és ezúton is, az egész szerkesztőség és a kiadó nevében szeretném megköszönni a megtisztelő figyelmet, a hirdetőink és olvasóink támogatását, hűségét, valamint a magazin hasábjain szereplő sztárok őszinteségét és azt, hogy egy kis betekintést adtak és adnak nekünk gondolataikba, érzéseikbe!

- mondta beszédében Alberti Petra

A JOY Magazin első lapszáma 1998 nyarán jelent meg, az ünnepi, negyed évszázados kiadás pedig 2023. augusztus 23-án került a standokra. Magyarország egyik legnépszerűbb női és életmódmagazinjából eddig 15.118.306 példányt értékesítettek, a 2009-ben elindított joy.hu pedig ma már havi több mint 1 millió valós felhasználót vonz.

„A JOY igazi trendszetterként indult útjára és ma is ezt a szerepet tölti be. A Marquard Group Hungary-nél a tartalomban hiszünk, ehhez pedig folyamatosan kutatjuk az újabb és újabb digitális megoldásokat”

- mondta elFenyővári Szilvia, a JOY Magazint is kiadó svájci médiavállalat ügyvezető igazgatója.

Az ünnepi kiadás borítóján három népszerű magyar színésznő látható. Ónodi Eszter volt 2000-ben az első hazai sztár a JOY címlapján, őt követte Osvárt Andrea és Dobó Kata is. Most mindannyian örömmel vállalták, hogy együtt idézik meg a múltat, szembesülnek régi vallomásaikkal és szerepelnek a fotókon.

A JOY 2023-ban igazi multiplatform brand. A márkához kötődő JOY Napok immáron 15 éve ország egyik legjelentősebb vásárlói eseménye, a JOY Tündér CSR program pedig 2015 óta támogat értékes kezdeményezéseket, társadalmi ügyeket. A JOY Social Media Award már hét alkalommal díjazta az ország legkreatívabb, legnépszerűbb közösségi média sztárjait. A JOY Prix de Beauté 22 éve a magyar szépségipar legjelentősebb díja, a gálaműsor a szakma egyik fontos találkozóhelye. A JOY 2018 őszén a magyar médiapiacon elsőként csatlakozott a Fur Free szőrmementes kezdeményezéshez - száműzött minden szőrméből készült terméket és azok hirdetéseit is a lapból.

Fő támogatóink, akik nélkül az esemény nem jöhetett volna létre az ANSWEAR.HU, ANSWEAR LAB, ILLETVE A FIAT500 voltak:

Vendégek a felső szinten megtalálhatták a BÚZAVIRÁG GIN és a MÁRKA üdítő italkülönlegességeit, A SZAFI édes és sós falatkáit, illetve a POPCORNBAR-snack-jeit.

A JOY szülinapi tortájáról és a finomabbnál finomabb vegán sütikről a SUGAR! gondoskodott:

A Selfie Spinner segítségével pedig az időutazást is megörökíthették a vendégeink:

Láttad már az este legvagányabb sztárszettjeit?

Nézd meg a galériánkat - 10 kép
Legjobban öltözött sztárok a JOY 25. születésnapján