Jeremy Scott a barátságot és a sokszínűséget ünnepli a MOSCHINO [tv] H&M lookbook képein

Promóció

A MOSCHINO [tv] H&M lookbook képeinek fotózására a MOSCHINO kreatívigazgatója, Jeremy Scott összehozta a barátait, hogy velük mutassa be azt a pozitivitást, szeretetet és sokszínűséget, amik a kollekciót jellemzik. A MOSCHINO [tv] H&M kollekció november 8-án debütál világszerte a kiválasztott üzletekben – itthon a Váci1-ben – és online a HM.com-on.

Tervezéskor mindig a barátaimra gondolok. A MOSCHINO [tv] H&M lookbook fotózás olyan volt, mint egy parti, ahol együtt ünnepeltük azt az örömöt, pop életérzést, kreativitást és energiát, ami a kollekcióból árad – mondta Jeremy Scott, a MOSCHINO kreatívigazgatója.

-

Imádom, hogy Jeremy tökéletesen át tudta adni a kollekció hangulatát a lookbook képeken is. Ez egy erőteljes kollekció, ami mindenkinek szól, aki szeretne részesülni a ruhákból áradó játékosságból – mondta Ann-Sofie Johansson, a H&M kreatívtanácsadója.

-

A lookbook képeket Marcus Mam fotós készítette, a stylist pedig Carlyne de Dudzeele volt; mindketten régóta dolgoznak együtt Jeremy-vel.

A vidám és pozitív energiát sugárzó kollekciót a lookbook képeken Jeremy barátai mutatják be: Aquaria, a RuPaul’s Drag Race című reality 10. évadának nyertese, Amiaya, a modell és influencer ikerpár, Sakura Bready, Jeremy Scott asszisztense, valamint Pablo Olea, Jeremy legjobb barátja, aki egyben a MOSCHINO márka globális PR és kommunikációs vezetője.

A H&M a kollekcióhoz kapcsolódóan különleges gif-eket is készített, amiket a rajongók az Instagram Stories-ban, a Snapchaten és iMessengeren is tudnak használni a saját tartalmaik színesítésére. Az animált logó és a kollekció emblémái mellett Jeremy Scottal is készült néhány különleges gif.

A MOSCHINO [tv] H&M kollekció november 8-án debütál világszerte a kiválasztott üzletekben – itthon a Váci1-ben – és online a HM.com-on.