Green stiletto

Joy és a deichmann közös blogja

Online shop

Válaszd ki mit szeretnél keresni!

  • Márkák
  • Csoportok
  • Termék kategóriák
  • Méret

Férfi cipők

Fedezd fel most

Gyerek cipők

Fedezd fel most

Trendblog

by Deichmann

Így eddz, ha gyakran viselsz tűsarkút

Europress
Így eddz, ha gyakran viselsz tűsarkút
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Gyakran viselsz magas sarkú cipellőt, és szeretnéd jobban bírni? Fontos lenne, hogy kevésbé fájduljon meg a lábad? Akkor ezeket az edzéseket iktasd be a mindennapjaidba:

1) Az úszás kiváló mozgásforma, mert az egész testedet megdolgoztatja, illetve szuper kardiómozgás is. Ami pedig a legjobb, hogy tehermentesíti az ízületeidet, ez pedig hihetetlenül jót tesz a fáradt, elnehezült lábfejnek is. Hetente egyszer vedd rá magad!

2) Esténként végezd el a következő gyakorlatot: állj egy szék mögé kis terpeszben (ne támaszkodj nagyon a támlának, csak ahhoz kell, hogy biztosan ne dőlj el), a lábfejeid előre álljanak. Állj lábujjhegyre 10-szer, majd szintén tízszer úgy, hogy a lábujjad kifelé néz, és tízszer fordítva (tehát a sarkad nézzen kifelé). Ha megvagy, még egyszer csináld meg ezt a kört. Minél erősebb a vádlid, annál jobban bírod a tűsarkú cipőket is!


Olvasd el ezt is!

3) Szuperjó gyakorlat az is, ha este, TV-nézés közben kiszórsz apró tárgyakat a földre, és ülő helyzetben megpróbálod a lábujjaiddal felvenni őket. Ezt azoknak a futóknak is gyakran ajánlják, akik kizárólag betonon futnak. Ez ahhoz kell, hogy átmozgasd a lábfejedet.

4) Természetesen a nyújtás is nagyon hasznos, szóval ha jógázol vagy rendszeresen strechingelsz, sokat tettél azért, hogy megőrizd a lábaid egészségét (is)!

Jó tipegést, JOY-lány!

A kereséshez kezdj el gépelni!