1
/
10
Drew Barrymore: Flower Beauty
A színésznő saját sminmárkáját 2012-ben alapította azzal a céllal, hogy jó minőségű, de elérhető árú kozmetikumokat kínáljon a vásárlók számára.
Ezt pedig úgy csinálja, hogy nem költ hirdetésre, hanem ő maga népszerűsíti a termékeket.
A színésznő saját sminmárkáját 2012-ben alapította azzal a céllal, hogy jó minőségű, de elérhető árú kozmetikumokat kínáljon a vásárlók számára.
Ezt pedig úgy csinálja, hogy nem költ hirdetésre, hanem ő maga népszerűsíti a termékeket.
Sztárok
2024. április 19.
Életmód
2024. április 19.
10 egészségesnek hitt étel, ami valójában nem az: ne higgy a népszerű hívószavaknak!
Joghurt, granola, lencse chips – mindegyik egészségesen hangzik, igaz? Sajnos, bármennyire is erényesnek hangzik egy étel – különösen a „teljesen természetes”, „gluténmentes” és „élő, aktív kultúrák” – olyan népszerű hívószavakkal együtt, még mindig rossz lehet a számodra.
Sztárok
2024. április 19.
Divat
2024. április 18.
Életmód
2024. április 18.
5 módszer, amivel a kisebbrendűségi komplexussal élők manipulálják a környezetüket
A kisebbrendűségi komplexust nem feltétlen lehet azonnal felismerni, mert az, aki önértékelési zavarokkal küzd, jellemzően olyan álarc mögé bújuk, ami épp az ellenkezőjét sugallhatja. Elmondjuk, milyen jelekre érdemes figyelned!
Green Stiletto
2024. április 18.