Galéria

10 erotikus film, ami simán lekörözi a Szürke 50 árnyalatát!

Forrás:

Ez a film volt a hetvenes évek egyik legkiemelkedőbb botrányfilmje. Olaszországban betiltották, rendezőjét, Bernardo Bertoluccit és a film két főszereplőjét pedig még bíróság elé is állították.

A film főhőse Paul, akinek felesége öngyilkos lesz. A középkorú, kiüresedett férfi céltalanul bolyong Párizs utcáin, hátha közös emlékekre lel. A francia Jeanne húszéves egyetemista lány, akiről a filmrendező barátja portréfilmet akar készíteni; és ez jobban lefoglalja, mint a szerelem. A véletlennek köszönhetően e két ember útja egy régi ház kiadó lakásában keresztezi egymást, ahol Paul a felesége elvesztése miatt érzett kétségbeesését váratlan és vadul szenvedélyes szeretkezésben vezeti le. Miközben mindketten élik saját életüket, a lakás állandó találkozóhelyük lesz: oda menekülnek a világ elől egy olyan, mindentől független valóságba, amelynek alapja a szexualitás. Az utolsó tangó Párizsban semmilyen tekintetben sem szemérmes alkotás.  Marlon Brando és Maria Schneider úgy játszanak, hogy egyetlen percig se tudunk kételkedni abban: mindaz, amit látunk, valóság – épp ezért tudja időről időre felkavarni a kedélyeket a film ominózus „vajas” jelenete.


Forrás:

„You can leave your hat on” – énekli Joe Cocker, miközben a szuperdögös Kim Basinger erotikus sztriptíztáncot lejt a konyhaajtóban, s közben a redőnyön át beszűrődő fények csíkosra festik a testét. Szerintem, aki meghallja ezt a számot és látta a filmet, biztosan ez az ikonikus jelenet ugrik be neki, na meg Mickey Rourke vigyorgó feje, aki valószínűleg tényleg alig várta, hogy a '80-as évek szexbombája ledobja végre a textilt. A film hősnője, Elizabeth öntudatos, határozott nő. Vagy legalábbis annak ismerte magát, amíg nem találkozik Johnnal, és a férfi át nem formálja. Megismerkedésük után Elizabeth már képtelen önálló döntéseket hozni, képtelen távol tartani magát a férfitól, és mindent megtesz, amit csak John kér tőle. Kapcsolatukban szaporodnak az erotikus játékok, amelyek egyszerre töltik el félelemmel és izgalommal.


Forrás:

Sharon Stone csaknem három évtizede éve égette a retinánkba a filmtörténelem legismertebb villantását. A magyar származású forgatókönyvíró, Joe Esterhas fejéből kipattanó történet egyébként egész jó: egy San Francisco-i nyomozó (Michael Douglas) pont olyan gyilkossági ügyön dolgozik, amilyen a ledér írónő (Sharon Stone) könyvében szerepelt.


Forrás:

A címével ellentétben ez a film leginkább a lelket mozgatja meg és miután megnéztük, jó odabújni valakihez. Lucia fiatal, szemrevaló pincérnő egy Madrid központjában lévő étteremben. Miután egy hosszú kapcsolat után elvesztette író barátját, egy csendes, félreeső, festőiségében is romantikus Földközi-tengeri szigeten keres menedéket. Átengedve magát a teljes ellazulásnak és a tiszta levegő, meg a szikrázó napsütés hatásának, lassan önmagának is bevallhatja eddig rejtett vágyait. Felfedezheti-felidézheti elmúlt kapcsolatának legintimebb, titkos sarkait, mintha azok egy szexuálisan túlfűtött, érzelmes regény tiltott fejezetei lennének, melyeket a szerző csak most, az elmúlt idő jótékony távlatából, enged csak elolvasni.


Forrás:

Joe Esterhasnak bejött az erotikus thriller műfaja és Sharon Stone is, mivel az Elemi ösztön után egy évvel már újabb filmet forgattak együtt. A Sliverben a szőke szépség (Sharon Stone) egy luxusfelhőkarcolóba költözik, ám nem is sejti, hogy egy perverz gyilkos minden lakó életét nyomon követi az épület ipari kameráin keresztül, ráadásul pont őt fojtaná meg legszívesebben. Vajon a szépfiú William Baldwin a gyilkos és a morcos Tom Berenger a hős megmentő? Vagy fordítva?


Forrás:

Ez a lepedőakrobata elemekben gazdag erotikus thriller azzal került be a mozgókép-történelembe, hogy egy medencés jelenetben - a női nézők legnagyobb örömére- a korszak ünnepelt férfisztárja, Bruce Willis, a víz alatt megmutatta impozáns férfiasságát. A történet: Bill Capa (Bruce Willis), a neves pszichiáter egyik kollégáját megölik, és mert a szálak az áldozat egyik betegéhez vezetnek, Capa átveszi halott barátja terápiás csoportjának irányítását, hogy kinyomozza, ki a tettes. A foglalkozásokon megismeri a gyönyörű, titokzatos és ellenállhatatlan Rose-t (Jane March), aki megdöbbenésére életre kelti legvadabb erotikus vágyait. Szerelme teljesen elvakítja, s mire rájön, hogy a lány körüli rejtély összefügg a gyilkossággal, ő lesz a következő kiszemelt áldozat.


Forrás:

David Aemes (Tom Cruise) élete tökéletes. Fiatal, jóképű és gazdag, egy New York-i kiadó tulajdonosa. Élete addig a pillanatig nem teljes, amíg nem találkozik álmai asszonyával (Penelope Cruz). A boldog tökéletességet viszont egy másik nő (Cameron Diaz) teszi tönkre. Egy régi szerető, aki féltékenységével megzavarja David boldogságát, és megkezdődik a szex, a gyanakvás és az álom őrült tempójú körforgása, egészen a végső ébredésig, ami után már semmi sem lesz ugyanolyan. Akinek bejött a Vanília égbolt, nézze meg Alejandro Amenábar Nyisd ki a szemed! című filmjét, mert ez az “eredeti film”, kevésbé “hollywoodi” változatban.


Forrás:

Kelly Van Ryannek (Dennis Richards), a csábító tinilány vágyainak célpontja egy jóképű tanár, Sam Lombardo (Matt Dillon). Amikor Kelly kocsimosás ürügyén Samnél jár, kihasználja az alkalmat. Ám másnap a lány kisírt szemmel azt állítja anyjának (Theresa Russell), hogy tanára megerőszakolta. Néhány nappal később egy másik diáklány, Suzie Toller (Neve Campbell) is erőszakkal vádolja Lombardót. Az ügybe belekeveredik Ray Duquette (Kevin Bacon) nyomozó is, akinek a megjelenésével csak tovább nő a megválaszolatlan kérdések száma, miközben a történet egyre vadabb és forróbb fordulatokat vesz.


Forrás:

A film egy fülledten erotikus, álarcos orgiákban bővelkedő családi dráma, a korszak álompárjával, Nicole Kidmannel és Tom Cruise-zal. Állítólag ez a hosszú, közös munka is nagyban hozzájárult ahhoz, hogy végül 2001-ben szakítottak. Azt mindenesetre szépen bemutatta a Tágra zárt szemek, hogy a tabuként kezelt szexuális perverziókat művészfilmes eszközökkel is be lehet mutatni, nem csak unalmas klisékkel.


Forrás:

Laura Ash (Rebecca Romijn-Stamos) csábító vonzereje, halálos szépsége maga a kísértés: igazi "femme fatale", a végzet asszonya. Hét évvel egy merész ékszerrablási ügy után, új személyazonosság mögé rejtőzve, visszatér Franciaországba. Ám Nicolas, a paparazzo (Antonio Banderas) fotóriporter lefényképezi, és ezzel életveszélybe sodorja Laurát.


Forrás:

Ha egy igazán mély, egyben fülledt erotikával átszőtt filmre vágysz, ami eltér a megszokott sablonoktól, ezt a filmet feltétlenül nézd meg! A film főhősei Murhpy és Electra, akik mérhetetlenül szeretik egymást. És ebből nemcsak annyit látunk, hogy fogják egymás kezét, ölelkeznek vagy szenvedélyesen csókolóznak. Mindent látunk – olykor olyan közelképekben, hogy szinte érezzük a levegő vibrálását. Igazán közel kerülünk a szereplőkhöz, akik egy napon elhatározzák, megvalósítják álmukat és bevonják a szerelmükbe a szomszédba költöző lányt, Omit. Később azonban Omi terhes lesz Murphytől, s úgy döntenek, megtartják a gyereket. Murphy és Electra szerelme így annak ellenére kisiklik, hogy korábban úgy tűnt, semmi nem állhat útjukba.