Galéria

JOY Prix de Beauté 2020: Férfi illat - félszelektív kategória

Forrás:

A márka frappáns elnevezése a férfi terméket árusító Moustache (M) és a női vonalat képviselő Emmanuelle (E) cégekből és a hozzájuk csapott két “csókból” (XX) jött létre. Parfümjeikre jellemző, hogy mindig illatpárokban gondolkodnak és fiatalos, mindenki által könnyen befogadható parfümduókkal rukkolnak elő. A fekete üveges modern illat a fűszeres, friss és fás jegyek intenzív keveréke.


Forrás:

Lassan egy éve, hogy az utolsó hazai nyuszis magazin megjelent, de hála a márkaguruknak az illatok továbbra is könnyen beszerezhetők. Egy gyümölcsös, fűszeres, modern fás illattal szeretnénk azoknak kedvezni, akik a Playboy címlapokat még mindig izgatottan várják. Írd újra a szabályokat! És kerülj te a címlapra! 


Forrás:

Nem titok, hogy a lányok a rosszfiúkra buknak. Az erős személyiség hozzátartozik a jellemükhöz, követik a legfrissebb trendeket és nem félnek az extrémitásoktól. A fényes fekete koponya olyan virágos-orientális-aromás illatot rejt, amire mindig emlékezni fog az, aki közel kerül a “tűzhöz”.


Forrás:

A Replay legújabb illatpárosának férfi verzióját is a szerelem inspirálta. Az olasz márka a mediterrán amorózók nagy favoritja, már a ’90-es évek óta. Orientális-fás-fűszeres EDT azoknak, akik követik az új trendeket, de nem majmolják a divatot. 


Forrás:

Könnyű illat, laza napokra. Második illatnak válaszd őt, nem kell mindig kitűnni a tömegből. Inkább sportosnak mondható, bergamot, mandarin, borókabogyó, cédrus, fenyő, levendula, fahéj, pézsma, vanília, szantálfa és a vetiver találkoznak az üvegcsében.