Galéria

4 szakma, ami meglehet, 10 éven belül eltűnik a köztudatból

Forrás:



Talán ez az, amit már itthon sem kell magyaráznunk senkinek, hiszen Magyarországon is egyre több önkiszolgáló, automata pénztárt létesítenek a különféle áruházláncok. Jelenleg olybá tűnik, hogy a vásárlás meggyorsítása érdekében történik a telepítésük, és így is áll mellettük segítő személyzet, 10-20 éven belül azonban már jóval bejáratottabbá válhat ez a fizetési módszer, és akár csökkenthetik is a feltétlenül szükséges alkalmazottak számát.


Forrás:



Vegyük csak alapul az utolsó városlátogatásodat! Hogyan foglaltad le a repjegyedet és a szállásodat? Szinte biztosak vagyunk benne, hogy nem mentél be egy utazási irodába és ültél le beszélgetni egy ügyintézővel, aki megtalálta neked a legoptimálisabb árajánlatokat. Nagy a valószínűsége, hogy inkább felmentél a netre és valamely szálláskereső oldalon görgetve pár perc alatt foglaltál magadnak egy kényelmes szobát, majd gyorsan csekkoltad a repjegyárakat is a különböző légitársaságok oldalán. Persze vannak még élethelyzetek, amelyekben szükség lehet külső segítségre, de ma már ezen a területen is nagyon jellemzőek az online megoldások, amelyeket önállóan is igénybe tudunk venni.


Forrás:



A postai szolgáltatásoknak is folyamatosan meg kell újulniuk, hiszen a levelezéseinket, számlafizetéseinket ma már nagyon sokan végezzük elektronikus úton, a csomagjaink feladását pedig nem feltétlenül az állami postaszolgáltatókra bízzuk szerte a világban, hanem más csomagküldő vállalatokra. Ha a posta nem tud hosszútávon lépést tartani ezen igények kielégítésével, akkor bizony ott is a munkahelyek tömeges megszűnésére lehet majd számítani.


Forrás:



Be kell látni, az emberek lassan beszédre használják legkevésbé a telefonjukat. Mindamellett, hogy sokkal hatékonyabbnak találják az üzenetküldő applikációk és emailek használatát, bármikor megtehetik azt is, hogy kiszűrik a számukra nem kívánatos promóciós hívásokat. A telefonon való értékesítésnek tehát egyre inkább leáldozik a csillaga, az ezen a területen tevékenykedőknek is szükségük van az éles váltásra, a felhasználói igényekhez való alkalmazkodásra.