A nap cikke

Ma tízmilliószoros nap van: 3 dolog, amit ne felejts el megtenni éjfélig!

Vigyázz, kész, rajt!

Még több olvasnivaló

A Disney új, űrtematikájú étterme nagyon menő lesz!

”Egy héten keresztül minden este megnéztem a pasim telefonját. Ez lett az eredménye"

Senki nem láthatja és fotózhatja: Keira Knightley is Budapesten van

Angelina Jolie megszólalt: a fél világ őt szapulta, miközben sokkoló dolgokon kellett átmennie az utóbbi 1 évben

Ezt az egy dolgot tedd meg szakítás után, és hamarabb rendbe jössz, mint gondolnád!

Férfiak elmesélték: ennyi idő alatt döntik el, mennyire akarnak komoly kapcsolatot

Ma tízmilliószoros nap van: 3 dolog, amit ne felejts el megtenni éjfélig!

A nyár 5 kedvenc mikrotrendje – Szerezd be magyar tervezőtől!

Ne indulj el üres hassal edzeni: ekkor kellene enned sportolás előtt!

Ne indulj el üres hassal edzeni: ekkor kellene enned sportolás előtt!
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Azt biztosan tudod, hogy teli hassal nem esik túl jól a sportolás. De azzal tisztában vagy, mennyi időnek kellene eltelnie az evés után?

Ha rendszeresen edzel, akkor biztosan tudod, hogy nagyon nem mindegy, mikorra időzíted a mozgás előtti utolsó étkezést. Farkaséhesen ugyanis nemcsak kínszenvedés az sport, de a vércukorszinted is leeshet, ám teli hassal sem jó mozogni: így a teljesítőképességed közel sem lesz olyan, mintha jobban kiszámítottad volna az étkezést.

Kép

Igazából mindegy, hogy melyik napszakban mész edzeni, a lényeg, hogy előtte három, de legfeljebb két órával már lehetőleg ne egyél semmit. Ha ugyanis tele hassal sportolsz, az nemcsak akadályozza, hogy mindent beleadj, de fennáll a veszélye annak, hogy a bélműködések bezavarnak az edzésbe.

Ha viszont úgy jön ki a lépés, hogy túl sok idő telne el az edzés és az étkezés között, akkor a szakértők szerint érdemes pár falatot enni egy órával a mozgás előtt: ez lehet egy olyan nasi, amiben szénhidrát és fehérje is van, és nem tartalmaz többet 200 kalóriánál. Hogy mire gondolunk? Egy fél alma egy kis joghurttal akár mogyoróvajjal; egy banánsmoothie vagy 2 szelet pirítós egy kis humusszal megkenve abszolút megteszi!

És mi van, ha korán reggel edzel?

Akkor sem szabad kihagyni a reggelit, hiszen a testnek kell az energia, még akkor is, ha nagyon korán képtelen vagy evésre gondolni. Persze ne egy angol reggelire vagy egy mindent bele rántottára gondolj: ilyenkor szintén elég valami könnyű fogás a sportolás előtt 1 órával, mondjuk egy kis zabkása gyümölccsel vagy egy előző este elkészített chia puding. A lényeg, hogy ne üres hassal terheld a testedet!

Tudod-e, hol készült? Így néznek ki most a Van Gogh-festmények helyszínei

Ilyenek ma a valóságban a Vincent Van Gogh által megfestett helyek.

Mint két tojás: Vilmos herceg és kisfia gyerekkori fotóit szinte képtelenség megkülönböztetni

Ha nem tudnánk, hogy apáról és fiáról van szó, azt is hihetnénk, hogy ikrek!

A Disney új, űrtematikájú étterme nagyon menő lesz!

Fantázia egy kis vizuális élménnyel megspékelve.

”Egy héten keresztül minden este megnéztem a pasim telefonját. Ez lett az eredménye"

Jamie Hergenrader amerikai újságíró gondolt egy merészet, és egy héten keresztül minden este lecsekkolta a párja telefonját. Mi lett a vége? Most kiderül!

Hűsítő nyári árral várunk! Több mint 40 % kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 1770 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!