A nap cikke

Szó szerint undorító szelfit tett közzé Ördög Nóra

Pedig ő aztán tényleg csodaszép.

Még több olvasnivaló

Uncsi már a skinny! Helyette inkább most ezt a fazont hordják a sztárok

Harmadszor is ez a hely lett a világ legszebb szigete: tényleg olyan, mint a valóra vált álom!

10 Trónok harca fonás, amelyekre még a khaleesi is irigykedne

Hollywoodban is létezik igaz szerelem! 10 sztárpár, akik régóta boldog kapcsolatban élnek

Nyár végén is menő a lapos has: 11 tipp kockahasú sztároktól, amiket nem árt megfogadnod!

Tudtad, hogy már Audrey Hepburn is imádta? Leggings-töri a kezdetektől napjainkig

Ha erre az 4 kérdésre IGEN a válaszod, el kellene menned a pasiddal párkapcsolati tanácsadásra

Nem menő már a macaron! Ez most a legnépszerűbb esküvői kajatrend, ami végigsöpört az Instagramon

Ezekre nem árt figyelni: 5 hiba, amit túl sokan elkövetnek a fitneszteremben

Ezekre nem árt figyelni: 5 hiba, amit túl sokan elkövetnek a fitneszteremben
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Néha megvan a véleményed egy-két ember edzéséről a konditeremben? Akkor gondolj bele, mit gondolhatnak a személyi edzők a vendégekről!

Biztosan veled is előfordult már, hogy furcsán szemlélted mások edzését, főképp azért, mert nagyon "érdekesen” végeztek bizonyos gyakorlatokat. Személyi edzőként én is láttam már mindent, a legdurvább eset mégis az volt, amikor egy negyvenes nő a futópadon kezde falni a müzliszeletét. Megkértem, hogy ne a gépeken reggelizzen, mire közölte, nem volt ideje enni, roppant éhes, és nem volt hajlandó megválni az ételtől…

Persze egy edző sem akarja, hogy a vendége rosszul legyen az éhségtől, de enni sportolás alatt nem túl célszerű. Szerencsére azonban ez egy szélsőséges eset: a vendégek nagy része sokkal kisebb hibákat vét a fitneszteremben. Ha magadra ismersz, itt az idő, hogy változtass pár dolgon!

Kép

Úgy akarok kinézni, mint…

Persze nem árt, ha vannak céljaid és vágyaid, de tudd, hogy heti 3 edzéstől még nem lesz olyan alakod, mint Gisele Bündchennek vagy egy dögös fitneszmodelleknek. A sztárok, akik ott mosolyognak a címlapokon, többnyire nem szökőévente sportolnak: legtöbbjüknek eszméletlenül komoly edzésterve van, napi több órát mozognak, és kőkeményen diétáznak, gondosan összeállított étrended követnek. Nem lehetetlen utánuk csinálni, de ahhoz tényleg idő és rengeteg elszántság kell!

A másik eset, amikor sztárok helyett olyanok akarunk lenni, mint fénykorunkban. Egy vendégem egy tíz évvel ezelőtti képpel érkezett az első órára: fél óráig magyarázta, mennyire jól nézett ki egykor, és minden vágya, hogy visszanyerje régi alakját, annak ellenére hogy az utóbbi években enyhén szólva is elhanyagolta az edzést. Persze szuper dolog ilyen elérhető célokat saját magunk elé állítani, de azt sem árt tudni, hogy a test változik, és nem feltétlenül kell hajszolni azt a tinikori álomalakot.

Hagyod, hogy megzavarjanak

Az okostelefonoddal edzel, így nem egyszer két gyakorlat között túl hosszú ideig böngészed a leveleidet, vagy nekiállsz csetelni a csajokkal, és azt veszed észre, hogy már csak álldogálsz a taposógépen? Pedig edzés közben a hosszabb pihenők nem éppen hatásosak: ha a pulzusod már zsírégető zónában van, a hosszú pihenéstől bizony leesik, és ha ez többször is előfordul az edzés alatt, akkor nem csak a szívedet terheled feleslegesen, de egyáltalán nem lesz hatékony az óra! De tehetsz ellene: ha mindenképp mobiloznod kell, tedd ezt inkább az edzés végén, a levezetéskor!

Újra és újra ugyanazt csinálod

Van egy jól bevált edzésterved, és azt végzed el minden egyes alkalommal, amikor lejutsz a fitneszterembe, már ki tudja, hány hónapja? A test nagyon okos, ezzel pedig azt éred el, hogy egy idő után bizony ennyi inger kevés lesz. Szakértők szerint 6 hetente érdemes variálni a megszokott, rutinszerűvé vált edzésen: végezz új gyakorlatokat, változtass a szetteken, nyújts más módszerekkel, legyen más a gyakorlatok dinamikája! Hidd el, ennek meglesz az eredménye!

Kép

Kihagyod a bemelegítést

Végre lejutottál a terembe, van 60 perced, és inkább popsi és combedzésre használod ezt az időt, mint az unalmas bemelegítésre? Ne tedd! A helyes bemelegítéssel nem csak a sérülések esélyét csökkented, de felkészíted a szívedet és az érrendszert az intenzívebb mozgásra. Ráadásul a hideg izmok nem annyira terhelhetőek, mint azok, amiket alaposan bemelegítettél, így mindegy, hogy súlyzós vagy kardióedzést végzel, a 8-10 perces ráhangolódás némi nyújtással ne maradjon el!

Túlságosan gyors vagy

Nincs sok időd a mozgásra, és bár helyes az edzésterved, de minden gyakorlatot kapkodva végzel? Nem pihensz eleget a szettek között, és a súlyokat is inkább lendületből, mint erőből emeled? Pedig fontos lenne, hogy legalább ilyenkor ne siess: nem kell elaludni edzés közben, de annak sincs értelme, ha villámgyorsan letudod a sportolást. Az izmokat terhelni kell, lényeges figyelni a helyes ki és belégzésre, a gyakorlatok legtöbbje pedig közel sem olyan hatásos, ha villámgyorsan túl vagy rajtuk. Mostantól próbálj meg kicsit lelassulni a teremben, koncentrálni a sportra, és adj magadnak több időt!

Uncsi már a skinny! Helyette inkább most ezt a fazont hordják a sztárok

Meríts inspirációt azoktól a nőktől, akik azután tényleg értenek az öltözködéshez!

Hollywoodban is létezik igaz szerelem! 10 sztárpár, akik régóta boldog kapcsolatban élnek

Amikor a boldogító igen kiállja az idő és az élet adta nehézségek próbáját.

Nyár végén is menő a lapos has: 11 tipp kockahasú sztároktól, amiket nem árt megfogadnod!

Tőlük aztán tanulhatunk: 11 világsztár árulja el, szerintük mitől lesz lapos a has!

Ez az egyetlen dolog óriási hatással van arra, milyen gyakran szeretkezel

A kapcsolatok eleje elég tüzes, de idővel kihűlhet a szenvedély, és ilyenkor már gyakran nincs kedvetek egymáshoz.

Neee!!! Szörnyen kellemetlen helyzetbe került Robert Pattinson: hamis pénzzel vásárolgatott

Hát, nem sok ennél kínosabb szituációt tudnánk elképzelni...

5 jel, hogy a párkapcsolatod már sajnos menthetetlen

Anna Faris és Chris Pratt válása mindenkit ledöbbentett, hiszen egy kívülről tökéletesnek látszó kapcsolat ért véget. És való igaz, a jelek nem mindig egyértelműek, de most segítünk értelmezi őket.

KÉSZÜLJ FEL A JOY-NAPOKRA! Ha most fizetsz elő, a kuponos, emelt árú Joy-t is kedvezményes áron kapod!

Csak 1095 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!