A nap cikke

Napi horoszkóp június 25.: a Bakok energiaraktáraik töltésére szánják az időt, a Vízöntőknek rég nem látott ismerős okoz meglepetést

A hét utolsó napján is érdemes elolvasnod, hogy mit üzentek számodra a csillagok!

Még több olvasnivaló

Itt az első előzetes a Micimackó élőszereplős változatáról

BRÉKING: Kiderült Beyoncé ikreinek neve

5 tipp, hogy magabiztosabban érezd magad a konditeremben

Te tudod, mi történik, ha 4 évig nem dobod ki a szemetet? Megmutatjuk!

Micsoda szobák, micsoda színkavalkád! Erről a lakásról beszél most az internet népe

A tudósok kiderítették, mitől őszülhetsz meg fiatalon

Elakadt a lélegzetünk! Emma Watson virágos ruhájában karcsúbb, mint valaha

Elolvadsz! Bruno Mars gyerekkori fotója felrobbanatotta a cukiságbombát,

Könnyen meghízhatsz, ha rosszul ebédelsz - 3 hiba, amit ne kövess el!

Könnyen meghízhatsz, ha rosszul ebédelsz - 3 hiba, amit ne kövess el!
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Azt hiszed, csak akkor hízhatsz el, ha túl sok csokit eszel, és késő este is a hűtőben kutakodsz? A rosszul megválasztott ebéd is eredményezhet pluszkilókat!

Biztosan tudod, hogy reggelizni muszáj, hiszen így indul be az anyagcsere igazán, és arról is sokat olvashattál, hogy mit és mikor egyél vacsorára. Az ebédet azonban sokan kissé elhanyagolják: a munkahelyen nem olyan nagy a választék, a menzákon nincs mindig lehetőség nagyon egészséges dolgokat választani, sokszor pedig egy megbeszélés vagy a sok munka miatt ki is marad, netán csak egy szendvics lesz belőle. Pedig nagyon lényeges a tested szempontjából a nap közbeni étkezés is – ezt a 3 hibát ne kövesd el ebédeléskor!

Kép

Túl sokat eszel

Azt hiszed, csak akkor hízhatsz el, ha vacsoránál nem figyelsz az adagokra? A reggeli, sőt, az ebéd is legalább ilyen sokat számít! A túlevés mindig rossz taktika: ne annyi ételt szedj a tányérodra, amennyitől már kipukkadsz, hanem épp amennyi még kellemes teltségérzetet okoz. No persze az sem mindegy, mit viszel be a szervezetbe: hiába cseréled le a krumplit vagy a tésztát rizsre, ha a sovány húsok vagy hal helyett azt is hizlaló ételek mellé választod, akkor feleslegesen töröd magad!

Olvasd el ezt is!

Nem eszel zöldséget, vagy nem a megfelelőt választod

Alapvetően fontos lenne, hogy minden étkezéshez egyél zöldségeket akár nyersen, salátaként, akár grillezve, esetleg párolva. Arra azonban nem árt figyelni, hogy bizony vannak köztük olyanok, amik hizlalnak: ha rendszeresen mondjuk kukoricával, babbal dobod fel az ebédedet, akkor előfordulhat, hogy egy idő után többet mutat a mérleg. Persze ezeket nem tilos enni, de a fogásokban inkább az olyan ízletes, alacsony kalória tartalmú zöldségfélék domináljanak, mint a brokkoli, a káposzta, a sárgarépa vagy a cékla.

Olvasd el ezt is!

Száműzöd a zsírokat

Úgy gondolod, a különféle zsírok minden baj okozói? Ez nagy tévedés, a jófajta zsírok ugyanis biztosítják a teltségérzetet, így kevésbé leszel éhes, ha ilyeneket is fogyasztasz. Az avokádó vagy a mandula nagyon gazdag egészséges zsírsavakban, így egy kevés mehet belőlük a salátára, de beszerezhetsz olyan ízletes, hidegen sajtolt növényi olajokat, mint a tökmag, a szőlőmag vagy a mákolaj – ezek nemcsak feldobják az ételek ízét, de szépítő és emésztést segítő hatásuk is van!

Kép
A hét gazdikeresője: csodaszép Zeusz, a kis labimix

Zeusz 8 hónapos tűzről pattant, kedves, lelkes labimix fiú! Várja az álomgazdit, aki nem adja le pár hónap múlva egy menhelyre, ahogy eredeti gazdái megtették.

Napi horoszkóp június 24.: a Nyilasok elég bátrak, hogy kilépjenek egy bizonyos helyzetből, a Halaknak a siker érdekében taktikát kell változtatniuk

Hétvégén sem érdemes kihagynod a horoszkópodat, mert mára is izgalmas üzeneteket tartogatnak a csillagok!

Mindenki kiakadt Khloé Kardashian szettjén: Szerinted durva?

Kevésen múlt, hogy nem tiltotta le az Instagram.

Fizess elő 1 évre a JOY-ra 40% kedvezménnyel!

Csak 3600 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!