Joy NowJoy Now

Ez történik most velünk, Joyosokkal

Még több bejegyzés mutatása

Csatlakozz hozzánk a viberen!
#Joy Facebook

Könnyen meghízhatsz, ha rosszul ebédelsz - 3 hiba, amit ne kövess el!

Könnyen meghízhatsz, ha rosszul ebédelsz - 3 hiba, amit ne kövess el!
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Azt hiszed, csak akkor hízhatsz el, ha túl sok csokit eszel, és késő este is a hűtőben kutakodsz? A rosszul megválasztott ebéd is eredményezhet pluszkilókat!

Biztosan tudod, hogy reggelizni muszáj, hiszen így indul be az anyagcsere igazán, és arról is sokat olvashattál, hogy mit és mikor egyél vacsorára. Az ebédet azonban sokan kissé elhanyagolják: a munkahelyen nem olyan nagy a választék, a menzákon nincs mindig lehetőség nagyon egészséges dolgokat választani, sokszor pedig egy megbeszélés vagy a sok munka miatt ki is marad, netán csak egy szendvics lesz belőle. Pedig nagyon lényeges a tested szempontjából a nap közbeni étkezés is – ezt a 3 hibát ne kövesd el ebédeléskor!

Kép

Túl sokat eszel

Azt hiszed, csak akkor hízhatsz el, ha vacsoránál nem figyelsz az adagokra? A reggeli, sőt, az ebéd is legalább ilyen sokat számít! A túlevés mindig rossz taktika: ne annyi ételt szedj a tányérodra, amennyitől már kipukkadsz, hanem épp amennyi még kellemes teltségérzetet okoz. No persze az sem mindegy, mit viszel be a szervezetbe: hiába cseréled le a krumplit vagy a tésztát rizsre, ha a sovány húsok vagy hal helyett azt is hizlaló ételek mellé választod, akkor feleslegesen töröd magad!

Olvasd el ezt is!

Nem eszel zöldséget, vagy nem a megfelelőt választod

Alapvetően fontos lenne, hogy minden étkezéshez egyél zöldségeket akár nyersen, salátaként, akár grillezve, esetleg párolva. Arra azonban nem árt figyelni, hogy bizony vannak köztük olyanok, amik hizlalnak: ha rendszeresen mondjuk kukoricával, babbal dobod fel az ebédedet, akkor előfordulhat, hogy egy idő után többet mutat a mérleg. Persze ezeket nem tilos enni, de a fogásokban inkább az olyan ízletes, alacsony kalória tartalmú zöldségfélék domináljanak, mint a brokkoli, a káposzta, a sárgarépa vagy a cékla.

Olvasd el ezt is!

Száműzöd a zsírokat

Úgy gondolod, a különféle zsírok minden baj okozói? Ez nagy tévedés, a jófajta zsírok ugyanis biztosítják a teltségérzetet, így kevésbé leszel éhes, ha ilyeneket is fogyasztasz. Az avokádó vagy a mandula nagyon gazdag egészséges zsírsavakban, így egy kevés mehet belőlük a salátára, de beszerezhetsz olyan ízletes, hidegen sajtolt növényi olajokat, mint a tökmag, a szőlőmag vagy a mákolaj – ezek nemcsak feldobják az ételek ízét, de szépítő és emésztést segítő hatásuk is van!

Kép
Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító

Ha most előfizetsz, akkor te már biztosan kézhez kapod a májusi lapszámot a JOY-kuponokkal!

Csak 999 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!