A nap cikke

Súlyos beteg a magyar énekesnő: megható levélben üzent rajongóinak

1 hete jelentette be a magyar sztár, hogy rákos.

Még több olvasnivaló

Amy Schumer helyett: kiderült, melyik színésznő lehet a Barbie filmek új főszereplője

Ezt csináld utána! Radics Gigi jobb formában van, mint valaha – de tesz is érte!

Ebből az öt csillagjegyből kerülnek ki a legmérgezőbb exek

Egy menyasszony elárulta: ezt az egy dolgot megtette az esküvőjén, és az egész nap tönkrement

Régi idők hazai nyara: Így napoztak nagyiék a kedvenc matracukkal

Ez a meglepő lakberendezési trend egyre népszerűbb

Azta! Az Instagramnak nagy szerepe van a fiatalkori depresszió kialakulásában

Gal Gadot a hétköznapokban is Csodanő! Nagyon édes dolgot tett egy fiatal rajongójával

Ez történik a szervezetedben, ha kihagyod az edzést

europress
Ez történik a szervezetedben, ha kihagyod az edzést
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Ez történik, ha az izzasztó edzések helyett a punnyadást választod, s ennyi időbe tellik mindezt visszaállítani:
Olvasd el ezt is!

1. A vérnyomásod az egekbe szökik
A hatás szinte azonnali: a vérnyomásod mindig magasabb azokon a napokon, amikor nem mozogsz. A vérerek már két hét után alkalmazkodnak az ülő életmódhoz és felnyomják az értékeidet, derül ki a PLoS friss tanulmányából.
Egy hónapon belül a merev artériák és vénák olyan vérnyomásértékekhez juttatnak, mintha sose sportoltál volna, mondja a szerző Linda Pescatello, Ph.D., a Connecticut Egyetem tudósa.
Fordítsd visszájára: az egész forgatókönyv megfordul, amit elkezdesz újra dolgozni. A vérnyomás aznap már lecsökken egy kicsit, egy héten belül a vérerek újból hatékonyan működnek. Egy-két hónap elteltével az edzéssel karbantartott érrendszer rugalmasabb lesz, a vérnyomást tartósan lecsökkentve, mondja Pescatello.

2. Megnő a vércukorszint
Normál esetben a vércukorszint étkezés után emelkedik, majd lecsökken amikor az izmok és egyéb szöveteknek energiára van szüksége. Azonban 5 napos tétlenség után az evés utáni magas értékek ehelyett ugyanúgy maradnak, mondja egy mostani, a Medicine & Science in Sports & Exercise-ban megjelent tanulmány.
Ha ülve maradsz, a vércukorszint folyamatosan kúszik felfelé, szív- és cukorbetegség kockázatát okozva, mondja a tanulmány társszerzője James Thyfault, Ph.D., a Missouri Egyetemről.
Fordítsd visszájára: már 1 hetes rendszeres testmozgás jelentős mértékben csökkenti az étkezés után felívelő cukorszint mértékét, még azoknak is, akik 2.típusú diabéteszben szenvednek, mondja Thyfault.

A cikk folytatásáért kattints ide.

Tisztítószernek is jó! Erre használhatod még a kókuszolajat!

Nem csak a napraforgó olaj alternatívájaként lehet hasznos számodra a kókuszolaj.

Napi horoszkóp július 25.: a Nyilasok a célegyenesbe érkeznek, a Halak kecsegtető üzleti ajánlatot kapnak

Mára is üzentek a csillagok, érdemes elolvasni, mit tartogatnak számotokra az egyes csillagjegyek!

Na ne!! Máris félrelép Selena Gomez pasija? Úgy tűnik, igen...

Kellemetlen hírek keltek szárnya Hollywood egyik legcukibb párosáról...

Vállald büszkén a tested! Ez a nő színesre festett striákkal buzdít erre (többek között)

Ne érezd rosszul magad azért, mert nem olyan a tested, mint egy Barbie-babának!

Állati tudni valók, avagy ezeket tudnod kell, ha állatbarát vagy!

Hallottál már az önkiszolgáló kutyamosdóról? Netán arról, hogy ha a kutyus séta közben megáll füvet rágcsálni, azt gyakorlatilag ilyenkor gyógynövényként fogyasztja?

Hűsítő nyári árral várunk! Több mint 40 % kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 1770 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!