A nap cikke

Pszichológusok szerint mindenkinek 13 titka van, és biztos, hogy ezen a listán vannak a tieid is

Kiderült, mit titkolunk a leginkább. Már csak az a kérdés, te is ebbe a csoportba tartozol?

Még több olvasnivaló

Ezt a cuki átlátszó pántos cipőt te is imádni fogod!

Ezek a Disney hercegnős pokrócok az internet új kedvencei!

Egy kényes kérdés: szabad randizni a barátnőd expasijával?

Nyílt levél a legjobb barátom csajának

A Pretty Little Liars színésznője anorexiával küzdött, s új filmjében mindent elárult erről

Ryan Gosling csokigyárosnak áll? Könnyen lehet, hogy ő lesz az új Willy Wonka!

Kvíz a rajongóknak: felismered ezeket a sorozatokat egyetlen fénykép alapján?

Pszichológusok szerint mindenkinek 13 titka van, és biztos, hogy ezen a listán vannak a tieid is

4 gyakori kezdő futóhiba, amiről ideje leszokni

europress
4 gyakori kezdő futóhiba, amiről ideje leszokni
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Ha fűszeres ételeket eszel a verseny előtt vagy kimosod az mp3-lejátszódat is, az elég mély nyomot hagy benned ahhoz, hogy ne tedd meg még egyszer. Vannak azonban ezeknél kevésbé látványos rossz szokások is, amelyektől ideje megszabadulni.

Íme négy gyakori hiba, amit többet ne kövess el.

1. Túl gyorsan kezdtél
A felkészülés során nevezz be néhány rövidebb versenyre. Minél többet versenyzel, annál könnyebben találhatod meg a megfelelő tempót és csökkenhet az esélye annak, hogy elfutod a táv elejét. A tapasztalat és a gyakorlás fontos, ezért érdemes hosszabb futásokat is beiktatnod a felkészülési időszakban.

2. Szúr az oldalad
Leggyakrabban a túl gyors kezdés vagy a helytelen táplálkozás miatt érezhetsz fájdalmat. Ha 1 óránál hosszabb versenyen indulsz, egyél verseny előtt 3-4- órával egy legalább 300 kalóriás ételt. Ha rövidebb a verseny, csökkentsd 200-ra a bevitt kalóriák mennyiségét és ezt 2 órával a rajt előtt fogyaszd el.

3. Rosszul vagy az ételtől / Nem ettél
Minden órára számolj 30-60 g szénhidrátot és 350-700 ml folyadékot. Ha ideges vagy, inkább folyadék formájában vidd be ezeket, például sportitallal vagy géllel. Érdemes a felkészülés során a megfelelő alapanyagokat, ételeket is megtalálnod, a verseny előtti napokban és közvetlenül a rajt előtt semmi újat ne próbálj ki! Éhgyomorral pedig semmiképp ne indulj versenyen.

A cikk folytatásáért kattints ide.

Olvasd el ezt is!
Ezt a cuki átlátszó pántos cipőt te is imádni fogod!

Egy új generációs naked shoes, ami könnyen lehet, hogy letaszítja a trónról Kanye West (most még) népszerű kreálmányait...

Ezek a Disney hercegnős pokrócok az internet új kedvencei!

Még a Disney-portékák háza táján is tudnak újat mutatni!

Hoppá! Magyar álompár született a vizes VB-n

A közös szenvedély hozta őket össze.

Hűsítő nyári árral várunk! Több mint 40 % kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 1770 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!