A nap cikke

Ma tízmilliószoros nap van: 3 dolog, amit ne felejts el megtenni éjfélig!

Vigyázz, kész, rajt!

Még több olvasnivaló

A Disney új, űrtematikájú étterme nagyon menő lesz!

”Egy héten keresztül minden este megnéztem a pasim telefonját. Ez lett az eredménye"

Senki nem láthatja és fotózhatja: Keira Knightley is Budapesten van

Angelina Jolie megszólalt: a fél világ őt szapulta, miközben sokkoló dolgokon kellett átmennie az utóbbi 1 évben

Ezt az egy dolgot tedd meg szakítás után, és hamarabb rendbe jössz, mint gondolnád!

Férfiak elmesélték: ennyi idő alatt döntik el, mennyire akarnak komoly kapcsolatot

Ma tízmilliószoros nap van: 3 dolog, amit ne felejts el megtenni éjfélig!

A nyár 5 kedvenc mikrotrendje – Szerezd be magyar tervezőtől!

Ha ezt elolvasod, mindenképpen sportolni akarsz majd!

Europress
Ha ezt elolvasod, mindenképpen sportolni akarsz majd!
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Tiszteletben tartjuk, ha valaki nem szeret sportolni, de vannak olyan érveink, amik mellett azok sem mehetnek el szó nélkül, akik a hátuk közepére sem kívánják a mozgást. Ilyen például a következő…
Olvasd el ezt is!

Nemrég elkezdtem egy fitneszzel kapcsolatos képzést, ahol egy nagyobb tananyagot szántak a nők és a testmozgás kapcsolatának. Itt több különleges téma felmerülhet a terhesség, a menstruáció és a hormonok kapcsán, de van egy olyan, ami nagyon megragadt bennem. Ez pedig nem más, mint a csontritkulás. Ez sokkal inkább érinti a nőket, mint a férfiakat, ezért már egészen fiatal kortól fontos rá nagy figyelmet fordítani. Az órán elhangzottak után még jobban beleástam magam a témába, és megtudtam, hogy azok a nénik, akiket úgy látsz az utcán járkálni, hogy derékszögben állnak, és nem bírnak kiegyenesedni, fiatal korukban valószínűleg azok a lányok voltak, akik nem sportoltak semmit.

Olvasd el ezt is!

Tudnod kell, hogy nagyjából 35 éves kor felett a szervezetünk már több csontszövetet bont le, mint amennyit épít, de a nőknél a menopauza során még inkább fokozódik ez a folyamat. Ezért nagyon fontos, hogy ekkorra már egy igen erős csontozattal és csontsűrűséggel rendelkezz. (Ráadásul a terhesség alatt is gyengül a csontozatod, hiszen a női test csodás módon úgy van kitalálva, hogy a babát védje elsősorban, így ha kevés D-vitamin és kalciumot juttatsz be, de te testedből von el az ő javára.) Szóval, ha már egy eleve nem túl erős csontozattal vágsz bele a harmincas éveid közepébe, és aztán a változókorba, nagy eséllyel nem focizol majd az unokáiddal, hanem csak mesélsz nekik, és nem lesz könnyű az életed idős korodban. Ha viszont már most elkezded az odafigyelést, és a felkészülést, akkor megelőzheted, hogy te se tudj majd kiegyenesedni néniként!

Olvasd el ezt is!
  1. Fogyassz sok D-vitaminban és kalciumban gazdag ételt (tejtermékek, halak, mák, amaránt, gomba, máj… stb.), időről-időre akár étrend-kiegészítő formájában is bejuttathatod.

  2. Mozogj rendszeresen, mert a terhelés hatására erősödik a csontszerkezet.

  3. Ha nem szeretsz sportolni, legalább heti 3 alkalommal sétálj tempósan 30 percet.

  4. Kerüld a szénsavas, cukros üdítőket, mert ezek gátolják a csontok erősödését.
Tudod-e, hol készült? Így néznek ki most a Van Gogh-festmények helyszínei

Ilyenek ma a valóságban a Vincent Van Gogh által megfestett helyek.

Mint két tojás: Vilmos herceg és kisfia gyerekkori fotóit szinte képtelenség megkülönböztetni

Ha nem tudnánk, hogy apáról és fiáról van szó, azt is hihetnénk, hogy ikrek!

A Disney új, űrtematikájú étterme nagyon menő lesz!

Fantázia egy kis vizuális élménnyel megspékelve.

”Egy héten keresztül minden este megnéztem a pasim telefonját. Ez lett az eredménye"

Jamie Hergenrader amerikai újságíró gondolt egy merészet, és egy héten keresztül minden este lecsekkolta a párja telefonját. Mi lett a vége? Most kiderül!

Hűsítő nyári árral várunk! Több mint 40 % kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 1770 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!