Joy NowJoy Now

Ez történik most velünk, Joyosokkal

Még több bejegyzés mutatása

Csatlakozz hozzánk a viberen!
#Joy Facebook

Ha ezt elolvasod, mindenképpen sportolni akarsz majd!

Europress
Ha ezt elolvasod, mindenképpen sportolni akarsz majd!
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Tiszteletben tartjuk, ha valaki nem szeret sportolni, de vannak olyan érveink, amik mellett azok sem mehetnek el szó nélkül, akik a hátuk közepére sem kívánják a mozgást. Ilyen például a következő…
Olvasd el ezt is!

Nemrég elkezdtem egy fitneszzel kapcsolatos képzést, ahol egy nagyobb tananyagot szántak a nők és a testmozgás kapcsolatának. Itt több különleges téma felmerülhet a terhesség, a menstruáció és a hormonok kapcsán, de van egy olyan, ami nagyon megragadt bennem. Ez pedig nem más, mint a csontritkulás. Ez sokkal inkább érinti a nőket, mint a férfiakat, ezért már egészen fiatal kortól fontos rá nagy figyelmet fordítani. Az órán elhangzottak után még jobban beleástam magam a témába, és megtudtam, hogy azok a nénik, akiket úgy látsz az utcán járkálni, hogy derékszögben állnak, és nem bírnak kiegyenesedni, fiatal korukban valószínűleg azok a lányok voltak, akik nem sportoltak semmit.

Olvasd el ezt is!

Tudnod kell, hogy nagyjából 35 éves kor felett a szervezetünk már több csontszövetet bont le, mint amennyit épít, de a nőknél a menopauza során még inkább fokozódik ez a folyamat. Ezért nagyon fontos, hogy ekkorra már egy igen erős csontozattal és csontsűrűséggel rendelkezz. (Ráadásul a terhesség alatt is gyengül a csontozatod, hiszen a női test csodás módon úgy van kitalálva, hogy a babát védje elsősorban, így ha kevés D-vitamin és kalciumot juttatsz be, de te testedből von el az ő javára.) Szóval, ha már egy eleve nem túl erős csontozattal vágsz bele a harmincas éveid közepébe, és aztán a változókorba, nagy eséllyel nem focizol majd az unokáiddal, hanem csak mesélsz nekik, és nem lesz könnyű az életed idős korodban. Ha viszont már most elkezded az odafigyelést, és a felkészülést, akkor megelőzheted, hogy te se tudj majd kiegyenesedni néniként!

  1. Fogyassz sok D-vitaminban és kalciumban gazdag ételt (tejtermékek, halak, mák, amaránt, gomba, máj… stb.), időről-időre akár étrend-kiegészítő formájában is bejuttathatod.

  2. Mozogj rendszeresen, mert a terhelés hatására erősödik a csontszerkezet.

  3. Ha nem szeretsz sportolni, legalább heti 3 alkalommal sétálj tempósan 30 percet.

  4. Kerüld a szénsavas, cukros üdítőket, mert ezek gátolják a csontok erősödését.
Idén is megcsinálta! Palvin Barbara 2017-ben dívaként tündökölt a Cannes-i vörös szőnyegen - FOTÓK

Palvin Barbara Cannes 2017. Vörös szőnyeg. Új év, új outfit. Lássuk, idén mivel nyűgözött le mindenkit magyar büszkeségünk!

12 kegyetlenül vicces és sorsszerű dolog képekben, amiről tutira magadra ismersz

Mert ugyebár törvényszerű, hogy ezek a dolgok így fognak megtörténni!

Ilyen sokat változtak 100 év alatt kedvenc kutyafajtáink

Több évszázada élnek a kutyák és az emberek nagyon közeli kapcsolatban, mára már családtagok, munkatársak, segítők – fajtájuktól és természetüktől függően. A kutyafajtákat az ember nagyon is tudatosan hozta létre és alakítja a mai napig . Ezek a "formálgatások" azonban nem mindig válnak a kutya javára.

Házasság ez egyáltalán? 9 árulkodó pillanat Melania és Donald Trump testbeszédéből

Véletlenek sorozata? Vagy így akar üzenni Melania a világnak? De pontosan mit?

Fizess elő az Instyle magazinra egy évre most 70%-os kedvezménnyel!
Borító

Fizess elő a Joyra! 3 lapszám 1485 Ft helyett 999 Ft!

Csak 999 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!