A nap cikke

Őrült történet! Ezt a fiatal lányt kitiltották a strandról, mert túl szexi a fürdőruhája – Szerinted is az?

Ettől hangos most az egész internet!

Még több olvasnivaló

Csókcsata és romantikus nyaralás: íme Rihanna titokzatos, új pasija

Ők az új álompár? Palvin Barbit a magyar sztársportolóval kapták lencsevégre!

Ki lehet A. D.? Íme, minden potenciális jelöltünk + 12 spoiler a PLL záróepizódjából, egyenesen az írónőtől

Nem csak a fenekedet teszed tönkre, ha túl sokat ülsz rajta: az alvópopsi-szindróma hatása rémesebb, mint gondolnád!

Vegyél egy mély levegőt: 14 szelfi, amelynek láttán tuti, hogy alaposan átgondolod az életedet!

Egy kezdő anyuka küzdelmei 12 szókimondó képregényben

Majdnem 16 év kellett, hogy feltűnjön: ez a világhírű színésznő is szerepelt a Harry Potterben 11 éves korában!

Csak 30 perc! 3 street food-kaja, amit szinte hétről hétre elkészítek otthon, mert képtelen vagyok megunni

4 alakformáló gyakorlat a strandról, nem csak a tengerpartra

Instagram
4 alakformáló gyakorlat a strandról, nem csak a tengerpartra
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Isabel Goulart így tartja formában magát!

Isabel Goulart Brazília büszkesége, aki nem véletlenül volt idén az olimpia helyi nagykövete. A Victoria's Secret modell már kiskorában is imádott sportolni, röplabdában és kosárlabdában jeleskedett és ma is arra törekszik, hogy naponta legalább egy órát fordítson edzésre. Isabel imád Rióban, a Copacabanán sportolni, mert azt mondja, hogy a hely energiája feltölti és mozgásra készteti. Kedvenc gyakorlatait ezért nem véletlenül itt mutatta meg a nagyvilágnak, melyeket most te is kipróbálhatsz! A mennyiség rajtad áll, de első körben 10-10 darabot javaslunk minden gyakorlatból, kizárólag bemelegítés után!

1. Támaszkodj meg vízszintesen előbb a bal alkarodon, majd fordulj a törzseddel és a jobb karoddal előbb a testedtől kielé, majd befelé. Ezuitán végezd el a gyakorlatsort a másik karodon támaszkodva is. Isának ez az egyik kedvenc gyakorlata, mert szerinte nagyon jól átmozgatja az oldalsó hasizmokat.

gif

2. A második gyakorlatnál helyezkedj el alapállásba, mintha fekvőtámaszhoz készülnél, majd húzd befelé a jobb térdedet a bal karodhoz, utána pedig a bal térded a jobb karodhoz. A két lépés együtt alkot párt, így csinálj belőle 10 darabot kezdésnek és fokozatosan emeld a mennyiséget. Idővel próbáld minél közelebb húzni a térdeit a felsőtestedhez.

gif

3. Állj kisterpeszbe és a karjaid feszítsd meg a tested előtt. Ebből az állásból előbb ugorj fel, majd leérkezve guggolj, térdelj egy-egy lépést hátra, aztán egyenesedj ki és kezd elölről az egészet. Nem könnyű gyakorlat, de Isa szerint nagyon megéri, hiszen az egész testedet átmozgatja.

gif

4. Ennél a gyakorlatnál használj a lábon gumiszalagot, és tedd keresztbe a karjaid a tested előtt. Alapállásból lépj ki előbb jobb oldalra kisterpeszbe, és csinálj egy kitörést. Ezt ismételd a másik oldalon is.

gif

Melyik gyakorlat lesz a kedvenced?

Úszik a boldogságban Sári Évi: végre rátalált a szerelem

Kijárt már a boldogság a csinos énekes-színésznőnek!

5 Carrie-szett, amit újra menővé varázsoltam

Carrie Bradshaw stílusa sok hölgynek adott bátorságot a kísérletezéshez az ezredforduló környékén – és itt most a divatra gondolok, természetesen. ;) Új trendeket indított útnak, de sajnos semmi nem tart örökké. Úgyhogy most megnézzük, miként tudjuk felfrissíteni néhány szettjét, ami nem úgy öregedett, mint a jó bor.

Csókcsata és romantikus nyaralás: íme Rihanna titokzatos, új pasija

Úgy fest, jó társasága van a világsztárnak...

Fizess elő 1 évre a JOY-ra 40% kedvezménnyel!

Csak 3600 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!