A nap cikke

Szomorú tragédia vetett véget Kulcsár Edináék nyaralásának

Hamarabb véget ért a vakáció.

Még több olvasnivaló

Tudtad, hogy már Audrey Hepburn is imádta? Leggings-töri a kezdetektől napjainkig

Ha erre az 4 kérdésre IGEN a válaszod, el kellene menned a pasiddal párkapcsolati tanácsadásra

Nem menő már a macaron! Ez most a legnépszerűbb esküvői kajatrend, ami végigsöpört az Instagramon

10 dolog, amit még idén nyáron meg kell tenned

Ezen beájultunk! Havas Jon szőrméjének története egészen elképesztő!

Rangsorolva: ezek a legkedvesebb és a legrosszindulatúbb csillagjegyek

Ezt görkoris Cindy is akarná: Saint Laurent új cipőit látnod kell!

Egyperces párkapcsolati teszt: te és a pasid vajon átmentek rajta?

6 dolog, amit tegyél meg edzés előtt és után a jobb eredményért

Europress
6 dolog, amit tegyél meg edzés előtt és után a jobb eredményért
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Nem csak az a fontos, hogy mit sportolsz, hanem az is, hogy mit csinálsz előtte vagy utána! Ha betartod ezt a 6 dolgot, sokkal hatékonyabbá válik az edzés!
Olvasd el ezt is!

Előtte

  1. Aludj eleget: egy igazán hasznos fitneszprogram alapvető része a megfelelő pihenés és alvás. Csak egy kipihent test tud jól dolgozni, alvás nélkül felborul a hormonháztartásod, nagyobb eséllyel sérülsz le, így nem tudod kihozni a magadból maximumot. Ha nem megy a 7 vagy 8 óra, akkor is legyen meg legalább a 6 és fél, máskülönben inkább hagyd ki az aznapi tréninget!

  2. Hidratálj: Az edzés alatt sok vizet kiizzadsz, ezért már előre fel kell töltened a szervezetedet. Ettől energikusabb leszel, és könnyebben dolgoznak az izmaid és az ízületeid.

  3. Válassz egy jó snacket: Ha nem eszel semmit, és nincs benned üzemanyag, nem tudsz a maximumon pörögni. Válassz valami olyat, amiben van egy kis fehérje, és egészséges szénhidrát, például egy fél banánt mandulavajjal!

Utána

  1. Nyújts alaposan: alapos nyújtás nélkül a tested nem regenerálódik megfelelően, amivel eléred, hogy szép lassan egyre rosszabb formába kerülj, így nem tudsz olyan keményen dolgozni, amivel célt érhetsz el.

  2. Újra kell a snack: 30-40 perccel az edzés után érdemes enned valami olyat, ami sok fehérjét és egy kevés szénhidrátot is magában rejt. Jöhet egy jó proteinturmix, vagy egy kis csirke salátával, mert ezek szuperül táplálják az izmaidat, így hamarabb látszik majd a fejlődés.

  3. Vegyél egy hűs fürdőt: Ha a megszokottnál hidegebb vízben zuhanyzol, azzal felgyorsítod a regenerálódást, megelőzheted az izomláz kialakulását, és még a bőrödet is feszesebbé teszed!
Tudtad, hogy már Audrey Hepburn is imádta? Leggings-töri a kezdetektől napjainkig

Nem is gondolnád, hogy ennek a ruhadarabnak a története milyen régre is nyúlik vissza.

Kínos pillanatok! 5 nő osztja meg, hogyan tette tönkre a szexet a kutyájuk

A kutyusokat imádjuk, de néha tényleg túlságosan közel merészkednek hozzánk.

Ha erre az 4 kérdésre IGEN a válaszod, el kellene menned a pasiddal párkapcsolati tanácsadásra

Ne aggódj, minden párkapcsolatban vannak harcok és viták. És nem biztos, hogy ti ketten mindent meg is tudtok oldani.

Hulk, a világ legnagyobb pitbullja

Elképesztő látványt nyújt Hulk, a 78 kg-os pitbull, aki fajtájának jelenleg ismert legnagyobb példánya. Tenyésztője egyben gazdája is, rettentően büszke kutyájára, akinek csodájára jár a világ.

Ezeket SOHA ne tedd be a mosogatógépbe!

Kizárólag kézi mosogatást ajánlunk ezeknél a konyhai eszközöknél, ha szeretnéd megóvni őket és sokáig élvezni a háztartásban!

Napi horoszkóp augusztus 22.: a Nyilasok új kihívást találnak, a Halaknak ideje a régi ajtót bezárniuk és egy újat kinyitniuk

Ma is érdemes megnézned a horoszkópodat, hisz a csillagok állásából sok minden kiderülhet!

KÉSZÜLJ FEL A JOY-NAPOKRA! Ha most fizetsz elő, a kuponos, emelt árú Joy-t is kedvezményes áron kapod!

Csak 1095 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!