A nap cikke

Végre kiderült az igazság: ezért maradt el Berki Krisztián és Pamela esküvője!

Meglepő magyarázatot adott a történtekre Berki Krisztián.

Még több olvasnivaló

Azta! Az Instagramnak nagy szerepe van a fiatalkori depresszió kialakulásában

Gal Gadot a hétköznapokban is Csodanő! Nagyon édes dolgot tett egy fiatal rajongójával

Egyre nagyobb a baj? Aggasztó hírek kaptak szárnyra Beckhamék házasságáról

Milyen fess 4 éves! György herceg szülinapi portréjától nem lehet nem elolvadni

9 életlecke, amiről sokan azt kívánják, bárcsak megtanulhatták volna korábban

10 dolog, amit csak azok érthetnek, akik világ életükben belenyúltak a frissen festett körömlakkjukba

Látnod kell: Ez 2017 kedvenc ruhája!

8 nő elárulja, hogy mi volt az a bók, ami megváltoztatta az életét

A hiba, amitől a hasizom edzés hatástalan lesz

Europress
A hiba, amitől a hasizom edzés hatástalan lesz
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Ráadásul, hasizom edzés alatt ezt a hibát sokan elkövetik!
Olvasd el ezt is!

Ha azt érzed, hogy a nyakad kezd el fájni a hasizom edzés kellős közepén, azt hiheted, hogy oké, fáj, ez nem gond, el kell viselni. Viszont nem így van! Ha ezt érzed, az a helyzet, hogy kevésbé terheled a hasizmaidat, és a nyakaddal próbálod ezt kompenzálni. Ez akkor fordul elő leggyakrabban, ha a nagyobb hasizmok nem elég erősek – de sajnos nem is lesznek azok, ha továbbra is nyakból dolgozol. Ez a baki általában a felüléseknél, hasprésnél, és russian twistnél jelentkezik, amikor hanyatt vagy a talajon, és a felsőtestedet emelgeted. Bár ez hosszútávon nem okoz egészségügyi problémát a testedben, csupán annyit, hogy így kevésbé lesz hatásos a hasizom edzés. Ha szeretnéd elkerülni ezt a bakit, ezekre figyelj oda:

Olvasd el ezt is!
  1. Végezd helyesen a gyakorlatot
    Mindenképpen szorítsd le a derekadat a gyakorlat végzése közben, hogy amikor lefekszel, ne tudd betenni a talaj és a hátad közé a kezedet. Feszítsd meg az izmaidat, és a felsőtested egy egyenes vonal mentén emelkedjen meg. A tenyered a tarkódon, húzd hátra a könyököd, és a fejed felfelé nézzen!

  2. Ha nehéz a gyakorlat, ne a nyakaddal, hanem a kezeddel kompenzálj
    Amikor úgy érzed, hogy nem tudod helyesen elvégezni a gyakorlatot, mert nem vagy elég erős hozzá, ne azzal próbálj meg könnyíteni, hogy a nyakadat előrehúzod, hanem inkább a kezeddel segítsd feltolni a felsőtestedet.

  3. Válassz másik feladatot
    Ha egyelőre nem bírod helyesen elvégezni, válassz más típusú hasizom gyakorlatokat. Plankelj például, vagy teljes felülést válassz, mert itt kisebb teher nehezedik a nyakra!

  4. Kérd szakértő segítségét
    Kérd meg az egyik teremedzőt a konditeremben, hogy nézze meg, mit csinálsz rosszul, és tanítsa meg a helyes technikát. Talán egyedül nem érzel rá a feladat helyes és hatásos végrehajtására.
Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Ezeket edd kardióedzés után
Olvasd el ezt is!
Azta! Az Instagramnak nagy szerepe van a fiatalkori depresszió kialakulásában

Modern korunk ezer és egy depresszióra hajlamosító dolgot hordoz magában!

Bye-bye vetkőzős fiúk! – Egy chippendale-tánc margójára

Az olajos testű Istenek tánca nem mindenkinek szórakoztató. Van, aki ezt egyenesen megalázónak tartja.

5 elviselhetetlen embertípus – egy pillanat, lehet, hogy én is közéjük tartozom?

Mindenkinek megvannak a „mumusai” – otthon és a munkahelyen is. Olyan emberek, akiket nem értünk, akiknek mindennapi működése zavaróan, furán hat. Minden kategorizálás óhatatlanul egyszerűsít, mi most mégis próbát teszünk, és egy pszichológiai elmélet alapján – kissé karikírozva – bemutatunk néhány ismerős „nehéz ember” típust. Öveket becsatolni! Lehet, hogy magadra ismersz? Csigás Zoltán írása

Újabb információk Diana hercegnő halála napjáról: ezt tette pár órával a baleset előtt

Diana hercegnő halálának 20. évfordulója alkalmából egy különleges dokumentumfilm készült róla.

Hűsítő nyári árral várunk! Több mint 40 % kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 1770 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!