Joy NowJoy Now

Ez történik most velünk, Joyosokkal

Még több bejegyzés mutatása

Csatlakozz hozzánk a viberen!
#Joy Facebook

Nyári fogyókúra: ezeket a kajákat edd!

Europress
Nyári fogyókúra: ezeket a kajákat edd!
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Ebben az évszakban mindenki jobban odafigyel az alakjára, hiszen a strandon szeretnék a legjobb formájukat hozni, nálad is állandóan megy a nyári fogyókúra? Ha igen, ezeket az ételeket mindenképpen építsd bele!
Olvasd el ezt is!

Ezek az ételek nem csak karcsúsítanak, de nagyon finomak is, így nem lesz nehéz beépíteni őket a nyári fogyókúra menüdbe:

Dinnye

Mivel nagy része víz, kevés kalóriát tartalmaz, jól eltelít, és hidratál. Ami pedig még jobb, hogy tele van likopinnal, ami egy igen erős antioxidáns, így rákmegelőző és öregedésgátló étel is! Fogyaszd reggelire vagy uzsonnára snackként!

Rák

Nem mintha csak nyáron lehetne tengeri herkentyűket fogyasztani, ilyenkor mégis sokkal többet eszünk belőlük, főként a nyaralások alatt. A rák tele van proteinnel, így hamar jóllaksz tőle, ráadásul az izmaidat is táplálja. Salátán nagyon fincsi, és az alakodnak is jót tesz! A nyári fogyókúra kötelező része.

Paradicsom

Ahogy a dinnyében, úgy a paradicsomban is sok-sok likopin van, és tele van vízzel. De emellett káliumot is tartalmaz, ami szabályozza a vízháztartásodat. Egy kis mozzarellával és bazsalikommal tökéletes karcsúsító ételt készíthetsz belőle.

Olvasd el ezt is!

Cukkíni

Magas rosttartalmának köszönhetően jó hatással van az emésztésedre, és könnyedén eltelít. Kevés benne a kalória, így kiváló nyári zöldség, amivel feldobhatod a tésztádat, salátádat, és hús mellé is szuper! Párolhatod, fogyaszthatod nyersen, de kókuszzsíron megpirítva is szuper!

Citrom és lime

A citrusfélék közül ennek a kettőnek a legalacsonyabb a cukortartalma. Ráadásul összetételük miatt megkönnyítik az ételek megemésztését, szóval érdemes facsarnod egy keveset a salátádra vagy az ásványvizedbe! Ha pedig simán is meg bírod enni őket, le a kalappal!

Mindemellett kerüld a nehéz, zsíros ételeket, amik csak még elviselhetetlenebbé teszik a hőséget, ráadásul hizlalnak is. A fehér cukorról és lisztről mondj le, de kerüld a magasabb cukortartalmú gyümölcsöket is. A rendszeres mozgás alapvető a nyári fogyókúra alatt is, úgyhogy hetente háromszor legalább 1 órát mindenképpen tornázz!

Olvasd el ezt is!

Karácsonyi akciónk Joy 1 éves előfizetés (12 lapszám) 5.940 Ft helyett 50% kedvezménnyel 2.970 Ft

Csak 2970 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!