A nap cikke

Gólyahír! Megszületett Rosie Huntington-Whiteley és Jason Statham első gyermeke: ezt a fotót látnod kell!

Íme, a részletek!

Még több olvasnivaló

Nincs mese, ő az igazi Adonisz: interjú a legszebb testű magyar férfivel

Visszatérnek a Rossz anyák! Itt az év egyik legjobban várt filmjének előzetese

Kipróbálva! Így kell visszamelegíteni a pizzát, hogy olyan legyen, mintha most sült volna

Az idei nyár egyik legnagyobb slágere: Bársony fürdőruha

Egy okkal több, hogy imádjuk Ryan Reynoldsot: kiderült, életet mentett a világsztár!

Utálsz sportolni? Akkor ezt a 4 tanácsot tartsd be a fittséged érdekében

4 fontos dolog, amit minden szőke hajú nőnek tudnia kell

Magyar felmérés: ez az a tulajdonság, ami miatt nehezen fogadnak be az új kollégáid

5 ok, amiért fáradt vagy akkor is, ha eleget alszol

Europress
5 ok, amiért fáradt vagy akkor is, ha eleget alszol
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Későn fekszel, korán kelsz: egyértelmű, hogy nem vagy túl kipihent. De mi van, akkor ha eleget alszol, mégis úgy jársz-kelsz, mint egy zombi? Ezek az okok állhatnak a háttérben:
Olvasd el ezt is!
  • Lefekvés előtt edzel

Ha intenzív tréningen veszel részt elalvás előtt, az jelentősen befolyásolhatja az alvásminőségedet. Nem mindenkinél, de vannak, akik sokkal érzékenyebbek az ilyesmire. A sportolás ugyanis hatással van a testhőmérsékletedre és a hormonrendszeredre, így ezáltal az alvási ciklusodra is. Ha mindenképpen késő este akarsz mozogni, válaszd a jógát, más típusú edzést pedig 3-4 órával a lefekvés tervezett időpontja előtt végezz.

  • Nem edzel eleget

Több kutatás is bizonyítja, hogy aki napközben sportol, sokkal jobban alszik éjjel. Már napi 20 perc is sokat segít, és a legjobb, ha reggel végzed.

Olvasd el ezt is!
  • Alvás előtt eszel

A teli gyomor nem csak a rémálmokat hozza meg, de addig is nehezen jutsz el, hogy ez megtörténhessen. Hiszen az emésztés miatt nehezen kerül nyugalmi állapotba a tested.

  • Éhesen fekszel le

Noha az sem tesz jót, ha tele vagy, a korgó gyomor ugyanolyan gátló tényező. Ettől az agyad nem tud kikapcsolni, és folyton azon jár, hogy enni kellene valamit. Így többször is felriadhatsz az éjszaka folyamán.

  • Túlalszod magad hétvégente

Sokan azt hiszik, hogy ha hétvégén behozzák a munkanapokon beszerzett alváshiányt, akkor minden rendben van. Pedig ez teljesen felborítja a szervezeted egyensúlyát. Nagyjából minden nap ugyanannyit kellene aludni a normál működéshez, maximum fél óra eltérés ajánlott.

Új műsort kap Ördög Nóra, ilyet még ő sem vezetett soha!

Úgy tűnik, a TV2 nagyon elégedett Ördög Nóra munkájával.

10 dolog, amit sosem szabad egy modellnek

Több mint 25 éves szakmai tapasztalatunk alapján modellügynökségként akár egy egész könyvet is kiadhatnánk a modellkedés szabályzatáról és a hozzá tartozó tiltólistáról, ma ezek közül a 10 legfontosabbat ismertetjük meg veled.

Ez a világ 12 legtöbbet fotózott turistalátványossága – te hányat pipáltál már ki közülük?

...de éppen ezért a legnépszerűbb látnivalók kezdenek unalmassá is válni. Te hány helyen jártál már ezek közül? Töltsd ki a kvízt!

Visszatérnek a Rossz anyák! Itt az év egyik legjobban várt filmjének előzetese

A tavalyi év egyik sikermozija visszatér, a folytatás pedig nagyon viccesnek ígérkezik.

Fizess elő 1 évre a JOY-ra 40% kedvezménnyel!

Csak 3600 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!