A nap cikke

X-faktoros kolléganőjével jött össze ByeAlex

Májusban melegedett össze a páros.

Még több olvasnivaló

Utazzunk a nyárban: Ilyen volt az '50-es évek divatja

Így használd a mágikus önbarnítót: 10 pofonegyszerű hack, ha csokibarna sellőként vonulnál a Balcsi partján

Ezek a jelek bizonyítják, hogy elkezdtél továbblépni az exeden

7 titkos dolog, amit te is csinálsz, amikor egyedül vagy otthon

6 nyári filmes szerelem, amitől te is azonnal akarsz egy forró kalandot!

Ilyen esküvőt még biztos, hogy nem láttál: 250 milliós ruhában ment férjhez a dúsgazdag örökösnő, a lagzi pedig még Katalinékét is lepipálja!

Ez most komoly? Itt vannak a modern Ken-babák, férfi konttyal!

Imádod a sült krumplit, és eszed, amikor csak lehet? Lehet, hogy veszélyben van az életed!

5 dolog, amit tegyél meg lefekvés előtt, ha le akarsz fogyni

5 dolog, amit tegyél meg lefekvés előtt, ha le akarsz fogyni
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
A rendszeres edzésen és egészséges táplálkozáson kívül sok aprósággal segítheted, hogy minél hamarabb elérd a vágyott alakot! Például ezekkel:

Teázz!

A rooibos tea koffeinmentes, és tele van flavonoidokkal, ami csökkenti a stresszt, így az étvágyat, és a zsírraktározás mértékét. Kortyolgass el belőle egy csészével fél órával azelőtt, hogy ágyba bújnál!

Majszolj!

Koplalni nem túl kifizetődő, ha korgó gyomorral fekszel le, reggel mindent magadba akarsz majd tömni. A magas fehérjetartalmú, de zsírszegény cottage cheese ilyenkor szuper választás. Megehetsz belőle egy-két evőkanállal!

Relaxálj!

Ahhoz, hogy a szervezeted megfelelően működjön, és a fogyásod is beinduljon, fontos a pihentető alvás. Ez nagyjából 6-7 óra legyen. Hogy biztosan el tudj aludni időben, relaxálj vagy meditálj egy picit lágy zenére.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Hogyan hizlal az okostelefon?

Hűsíts!

A megfelelően beállított hőmérséklet nem csak abban segít, hogy jobban aludj, de abban is, hogy a tested megfelelően használja fel a zsírraktárait. Állítsd a termosztátot 19 fokra, ez a legtökéletesebb, több kutatás is bebizonyította már.

Sötétíts!

Ha fényben alszol, összezavarodik a tested, rosszul alszol, és még hízni is fogsz. Egy friss felmérés szerint a beszűrődő fényben alvók 21%-kal hajlamosabbak hízásra, mint a teljes sötétségben szundikálók.

Kipróbálod ezeket a tippeket?

Olvasd el ezt is!
Utazzunk a nyárban: Ilyen volt az '50-es évek divatja

Az a fajta elegancia, ami akkor hódított: megismételhetetlen!

Demcsák Zsuzsa újra szerelmes

Sok pozitív változás állt be az életében.

4 meglepő részlet a Trónok harca legújabb előzeteséből, amit nem vettél észre

Tegnap megjelent a sorozat legújabb előzetese, és elképesztő dolgokra lehet következtetni belőle.

Fizess elő 1 évre a JOY-ra 40% kedvezménnyel!

Csak 3600 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!