A nap cikke

Súlyos beteg a magyar énekesnő: megható levélben üzent rajongóinak

1 hete jelentette be a magyar sztár, hogy rákos.

Még több olvasnivaló

Már ennyi év eltelt? A Született Feleségek Juanita Solisa gyönyörű tinivé csepredett, és így szexiskedik!

10 dolog, amit biztosan átérzel, ha rosszul alszol éjszakánként

10 dolog, ami jobban kiborítja a férfiakat, mint a hiszti

Nagyon vicces: így néznének ki a sztárok '90-es évek szemöldökével

A legjobb Trónok harca-manikűröktől te is khaleesinek érzed majd magad

Amy Schumer helyett: kiderült, melyik színésznő lehet a Barbie-filmek új főszereplője

Ezt csináld utána! Radics Gigi jobb formában van, mint valaha – de tesz is érte!

Ebből az öt csillagjegyből kerülnek ki a legmérgezőbb exek

Így kezdd újra az edzést egy nagyobb kihagyás után

Így kezdd újra az edzést egy nagyobb kihagyás után
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Nem te vagy az egyedüli, aki hosszabb időre esik le a tréningvonatról, viszont tényleg nem könnyű újra felszállni rá. Így vágj bele, ha elhatároztad, hogy újra elkezdesz edzeni!

Azt tudnod kell, hogy egy hónap kihagyás után nem kell óvatoskodnod, de ennél többnél már érdemes odafigyelned, minél nagyobb a szünet, annál jobban! Legalább 1-2 hétig nagyon lightos vagy közepes intenzitású mozgásformát végezz, és minimum 20 percet szánj a bemelegítésre. Ez lehet gyors gyaloglás, az ellipszis tréner használata, vagy könnyed bringázás. Ezután végezz egy-két gyakorlatot, aztán intenzívebb strechinget, és pár napig elégedj meg ennyivel. Egy hét után kezdj el megbarátkozni a kisebb kézi súlyokkal, és szép lassan emelheted a tömeget.

Az elején kőkemény izomlázad lesz, és akkor kell elkezdened emelned az intenzitást, ha enyhébbé válik. A nyújtás kiemelt szerepet játsszon, ezzel előzheted meg a sérüléseket. A mélyizmok erősítésére is nagy hangsúlyt fektess, jöhet a plank, és a fekvőtámasz!

A megfelelő táplálkozás fantasztikusan támogatja az edzéseidet. Szóval, ha most kezdesz újra sportolni, emeld meg a napi folyadék beviteledet (szénsavmentes víz vagy ízesítetlen gyógytea formájában) minimum fél literrel, hiszen a hidratáció elengedhetetlen. Illetve minél többet mozogsz, annál több energiára van szükséged!

Sok sikert kívánunk az újrakezdéshez!

Tisztítószernek is jó! Erre használhatod még a kókuszolajat!

Nem csak a napraforgó olaj alternatívájaként lehet hasznos számodra a kókuszolaj.

Napi horoszkóp július 25.: a Nyilasok a célegyenesbe érkeznek, a Halak kecsegtető üzleti ajánlatot kapnak

Mára is üzentek a csillagok, érdemes elolvasni, mit tartogatnak számotokra az egyes csillagjegyek!

Na ne!! Máris félrelép Selena Gomez pasija? Úgy tűnik, igen...

Kellemetlen hírek keltek szárnya Hollywood egyik legcukibb párosáról...

Vállald büszkén a tested! Ez a nő színesre festett striákkal buzdít erre (többek között)

Ne érezd rosszul magad azért, mert nem olyan a tested, mint egy Barbie-babának!

Állati tudni valók, avagy ezeket tudnod kell, ha állatbarát vagy!

Hallottál már az önkiszolgáló kutyamosdóról? Netán arról, hogy ha a kutyus séta közben megáll füvet rágcsálni, azt gyakorlatilag ilyenkor gyógynövényként fogyasztja?

Hűsítő nyári árral várunk! Több mint 40 % kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 1770 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!