Joy NowJoy Now

Ez történik most velünk, Joyosokkal

Még több bejegyzés mutatása

Csatlakozz hozzánk a viberen!
#Joy Facebook

3 dolog, amit kötelező megtenned egy hosszabb táv lefutása után

Unsplash/Leo Rivas-Micoud
3 dolog, amit kötelező megtenned egy hosszabb táv lefutása után
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Ha újabban teljesen rákattantál a futásra, és már a nagyobb (15 km feletti) távokkal is kacérkodsz, ezeket a dolgokat meg kell tenned a futóedzések után!

Kaja fronton

Nem csak futás előtt, de utána is fontos a szénhidrát-töltés. Persze attól még, hogy lefutottál mondjuk 17 km-t, nem ajánlott betolnod 6 tábla csokit! A szénhidrátokat a tested a májadban és izmaidban tárolja, de egy ilyen táv után felhasználod szinte az összeset. A legjobb, ha eszel egy könnyű csirkés vagy rákos barna rizsből készült rizottót vagy teljes kiőrlésű tésztát. Fontos, hogy ne csak szénhidrát, de fehérje is legyen az ételben, ez biztosítja a teljes regenerációt!

Ital fronton

Az, hogy megfelelően kell hidratálnod, természetes, de ilyenkor nem csak a vizet, de az elektorlitokat is pótolnod kell. Nem szereted az izotóniás italokat? Ha egy fél liter vízbe belefacsarod egy narancs levét, és megszórod himalájai sóval, szuperjó italt készíthetsz, de a csokis tej sem rossz választás.

Olvasd el ezt is!

Nyújtás

Tudjuk, tudjuk, könnyen kimarad a nyújtás, de egy hosszabb táv után dupla időt is rá kellene szánnod. Ne csak a lábizmaidat, de a derekadat és karodat is nyújtsd meg, hiszen az egész tested használatban volt. Ha van rá lehetőséged, egy ízületi és izom fájdalmakra ajánlott fürdősós, forró vízben is áztasd magad, sokkal jobban érzed majd magad tőle.

Olvasd el ezt is!
Kép

Karácsonyi akciónk Joy 1 éves előfizetés (12 lapszám) 5.940 Ft helyett 50% kedvezménnyel 2.970 Ft

Csak 2970 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!