A nap cikke

Őrült történet! Ezt a fiatal lányt kitiltották a strandról, mert túl szexi a fürdőruhája – Szerinted is az?

Ettől hangos most az egész internet!

Még több olvasnivaló

Csókcsata és romantikus nyaralás: íme Rihanna titokzatos, új pasija

Ki lehet A. D.? Íme, minden potenciális jelöltünk + 12 spoiler a PLL záróepizódjából, egyenesen az írónőtől

Nem csak a fenekedet teszed tönkre, ha túl sokat ülsz rajta: az alvópopsi-szindróma hatása rémesebb, mint gondolnád!

Vegyél egy mély levegőt: 14 szelfi, amelynek láttán tuti, hogy alaposan átgondolod az életedet!

Egy kezdő anyuka küzdelmei 12 szókimondó képregényben

Majdnem 16 év kellett, hogy feltűnjön: ez a világhírű színésznő is szerepelt a Harry Potterben 11 éves korában!

Csak 30 perc! 3 street food-kaja, amit szinte hétről hétre elkészítek otthon, mert képtelen vagyok megunni

Ide is eljutottunk: Íme a ruha, ami kalapokból készült!

3 dolog, amit kötelező megtenned egy hosszabb táv lefutása után

Unsplash/Leo Rivas-Micoud
3 dolog, amit kötelező megtenned egy hosszabb táv lefutása után
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Ha újabban teljesen rákattantál a futásra, és már a nagyobb (15 km feletti) távokkal is kacérkodsz, ezeket a dolgokat meg kell tenned a futóedzések után!

Kaja fronton

Nem csak futás előtt, de utána is fontos a szénhidrát-töltés. Persze attól még, hogy lefutottál mondjuk 17 km-t, nem ajánlott betolnod 6 tábla csokit! A szénhidrátokat a tested a májadban és izmaidban tárolja, de egy ilyen táv után felhasználod szinte az összeset. A legjobb, ha eszel egy könnyű csirkés vagy rákos barna rizsből készült rizottót vagy teljes kiőrlésű tésztát. Fontos, hogy ne csak szénhidrát, de fehérje is legyen az ételben, ez biztosítja a teljes regenerációt!

Ital fronton

Az, hogy megfelelően kell hidratálnod, természetes, de ilyenkor nem csak a vizet, de az elektorlitokat is pótolnod kell. Nem szereted az izotóniás italokat? Ha egy fél liter vízbe belefacsarod egy narancs levét, és megszórod himalájai sóval, szuperjó italt készíthetsz, de a csokis tej sem rossz választás.

Olvasd el ezt is!

Nyújtás

Tudjuk, tudjuk, könnyen kimarad a nyújtás, de egy hosszabb táv után dupla időt is rá kellene szánnod. Ne csak a lábizmaidat, de a derekadat és karodat is nyújtsd meg, hiszen az egész tested használatban volt. Ha van rá lehetőséged, egy ízületi és izom fájdalmakra ajánlott fürdősós, forró vízben is áztasd magad, sokkal jobban érzed majd magad tőle.

Olvasd el ezt is!
5 Carrie-szett, amit újra menővé varázsoltam

Carrie Bradshaw stílusa sok hölgynek adott bátorságot a kísérletezéshez az ezredforduló környékén – és itt most a divatra gondolok, természetesen. ;) Új trendeket indított útnak, de sajnos semmi nem tart örökké. Úgyhogy most megnézzük, miként tudjuk felfrissíteni néhány szettjét, ami nem úgy öregedett, mint a jó bor.

Csókcsata és romantikus nyaralás: íme Rihanna titokzatos, új pasija

Úgy fest, jó társasága van a világsztárnak...

Napi horoszkóp június 28.: az Ikrek egy kis koncentrációval nagy eredményt érhetnek el, a Rákok kecsegtető üzleti ajánlatot kapnak

Ma is érdemes elolvasni a horoszkópodat, mert ismét izgalmas üzeneteket tartogatnak az egyes csillagjegyek!

Fizess elő 1 évre a JOY-ra 40% kedvezménnyel!

Csak 3600 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!