Joy NowJoy Now

Ez történik most velünk, Joyosokkal

Még több bejegyzés mutatása

Csatlakozz hozzánk a viberen!
#Joy Facebook

5 apró változtatás, amitől diétás lesz a menüd

Europress
5 apró változtatás, amitől diétás lesz a menüd
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Nem kell nagy dolgokra gondolni, csak pár kisebb cserére!

Ha szereted a szénhidrátokat, válassz teljes kiőrlésű, rostban gazdag verziót!

Nem kell feladni a szénhidrátokat, hiszen ugyanannyira szüksége van rájuk a szervezetednek, mint a többi tápanyagra. Inkább csak válassz egészségesebb változatokat, teljes kiőrlésű gabonaféléket, kölest, barna rizst, hajdinát vagy árpát.

Ha folyton rágcsálni van kedved, dobd a csipszet, és elő a magvakkal!

Fantasztikusan eltelítenek, már egy marék is elég belőlük, ráadásul tele vannak rosttal, proteinnel, ásványi anyagokkal és még a fogyókúrádat is segítik.

Amikor édesség után sóvárogsz, elő az aszalt gyümölcsökkel!

Bár bennük sem kevés a cukor, legalább egészségesebbek, és tele vannak vitaminnal. Néhány szem aszalt barack, vagy egy kis marék vörös áfonya tökéletesen enyhíti az édesség iránti vágyadat.

Ha csokira vágysz, egyél fehérjeszeletet!

Néhány változatban talán annyi kalória van, mint egy kisebb csokiban, de a tápanyagok összetétele mégiscsak egészségesebb, ráadásul, ha alacsony szénhidrát tartalmú szeletet választasz, az alakodnak is jót tesz!

Ha imádod a fagyit, készítsd el te magad.

Ha fagyasztott banánt összeturmixolsz egy kis natúr joghurttal és édesítőszerrel, egészséges és diétás fagyaltot kapsz. Ugye, kipróbálod?

Olvasd el ezt is!

Karácsonyi akciónk Joy 1 éves előfizetés (12 lapszám) 5.940 Ft helyett 50% kedvezménnyel 2.970 Ft

Csak 2970 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!