A nap cikke

Lesokkolta az internet népét! Nem hiszed el, hány éves a képen látható tajvani lány

Ülj le, mielőtt megtudod a korát!

Még több olvasnivaló

Itt az első előzetes a Micimackó élőszereplős változatáról

BRÉKING: Kiderült Beyoncé ikreinek neve

5 tipp, hogy magabiztosabban érezd magad a konditeremben

Te tudod, mi történik, ha 4 évig nem dobod ki a szemetet? Megmutatjuk!

Micsoda szobák, micsoda színkavalkád! Erről a lakásról beszél most az internet népe

A tudósok kiderítették, mitől őszülhetsz meg fiatalon

Elakadt a lélegzetünk! Emma Watson virágos ruhájában karcsúbb, mint valaha

Elolvadsz! Bruno Mars gyerekkori fotója felrobbanatotta a cukiságbombát,

5 ok, amiért folyton éhes vagy

Europress
5 ok, amiért folyton éhes vagy
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Állandóan ennél, és nem tudod magad türtőztetni? Ezek az okok állhatnak a háttérben:

1. Nem juttatod be a megfelelő tápanyagokat

Egy egészséges, laktató fogásnak rostot, fehérjét és jótékony zsírokat is tartalmaznia kell. Ezek segítenek abban, hogy kiegyensúlyozott legyen a vércukorszinted, így tovább érezd jóllakottnak magadat. A magvak, zöldségek, hüvelyesek, avokádó kitűnően laktatnak!

2. Túl sok cukrot eszel

Ha túlságosan finomított szénhidrátokat fogyasztasz gyakran (fehér lisztből, cukorból készült ételeket), akkor gyorsan felugrik a vércukorszinted, majd ugyanilyen lassan le is esik, így azonnal farkaséhség tör rád. Éppen ezért érdemes mellőzni őket, vagy lecserélni egészségesebb, rostdús változatokra: pl. barna rizs, teljes kiőrlésű búzából készült tészta vagy kenyér, köles.

Olvasd el ezt is!

3. Összekevered az éhséget a szomjúsággal

Mivel az agyban egy helyen futnak össze az éhségért és szomjóságért is felelős részek, a tested nem mindig tudja megkülönböztetni, hogy éppen melyik áll fenn. Így figyelj arra, hogy mindig hidratált legyél, ezzel nem csak jót teszel magadnak, de az éhségrohamok egy részét is kiiktathatod.

4. Stresszes vagy

A stressz hatására megnövekszik a testben a kortizol stresszhormon szintje, ami hihetetlenül növeli az éhségérzetet is. Ilyenkor ráadásul nem szimplán éhes leszel, hanem kifejezetten zsíros, kalóriadús ételeket kívánsz majd. Szóval elsősorban a stresszt próbáld elűzni: sporttal, jógával, rendszeres meditálással, a kedvenc filmjeiddel, vagy épp az esti kád fürdővel!

5. Nem alszol eleget

Nem lehet eleget írni a megfelelő, pihentető alvás fontosságáról. Amikor keveset alszol, megnő a szervezetben a ghrelin hormon szintje, amitől éhes leszel, és csökken a leptiné, amitől jóllakottnak érzed magad. Tehát, az a dolgod, hogy megpróbálj naponta 8 órát aludni!

Olvasd el ezt is!
Napi horoszkóp június 24.: a Nyilasok elég bátrak, hogy kilépjenek egy bizonyos helyzetből, a Halaknak a siker érdekében taktikát kell változtatniuk

Hétvégén sem érdemes kihagynod a horoszkópodat, mert mára is izgalmas üzeneteket tartogatnak a csillagok!

Mindenki kiakadt Khloé Kardashian szettjén: Szerinted durva?

Kevésen múlt, hogy nem tiltotta le az Instagram.

Ezek a hollywoodi sztáranyukák vállvetve küzdenek azért, hogy senkinek se kelljen választania, pelenkát vagy ennivalót vegyen-e a gyerekének

Úgy tűnik, Amerikában sincs mindenütt kolbászból a kerítés. Sok családnak nem telik pelenkára, ami nem csak higiéniai hátránnyal jár. Jennifer Garner, Kate Hudson, Jessica Alba, Kerry Washington is aktívan támogatja az ügyet.

Fizess elő 1 évre a JOY-ra 40% kedvezménnyel!

Csak 3600 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!