Ne maradj le a Joy-Napokról!
nap
óra
perc
múlva kezdődik múlva vége
Horoszkóp
Tudatos élet
Lélek
Divat
Szépség
Sztárok

Fitteskedjünk

Alacsony szénhidráttartalmú diétába kezdesz? Elmondjuk, hogy kalkuláld ki, mennyit kellene enned!

Teljesen felesleges megvonni magadtól a szénhidrátokat, hiszen ezekből nyered az energiát, ráadásul a jól megválasztott szénhidrátoknak rengeteg pozitív hatása van a testre. Ha mégis kipróbálnál egy alacsony szénhidráttartalmú étrended, érdemes pontosan kiszámolnod, mennyit kellene belőle bevinni a szervezetbe!

Jöhet egy intenzív kardióedzés? Akkor vedd elő az ugrálóköteledet!

Jó ideje porosodik már az edzőtáskád alján az ugrálóköteled? Akkor most itt az ideje, hogy levedd a feketelistáról, és ismét az edzéstervedben legyen a helye!

Jordan Hasay elárulja, mi a maratoni felkészülés 4 legfontosabb eleme

Jordan Hasay az Egyesült Államok 2. leggyorsabb nője, aki valaha maratont futott. És ne hidd, hogy ő már mindent tud: a mai napig tanulja, hogyan lehet a lehető legtökéletesebben felkészülni a közel 43km lefutására.

Meguntad a futópadot, és kimennél edzeni a természetbe? Tartsd be az alapszabályokat!

Egy ideje már fontolgatod, hogy parkolópályára teszed a futópadot, és inkább a szabadtéren edzel? Jól teszed, de nem mindegy, hogyan kezdesz bele: tartsd be a legfontosabb szabályokat!

8 ok, amiért minden nőnek futnia kellene

Régóta tervezed a futást, de mindig közbejön valami? Ha edzésről van szó, akkor ez az egyik legegyszerűbb és legkézenfekvőbb sport. A nőknek különösen érdemes lenne beiktatni a futóedzéseket az életükbe: a következő 10 ok miatt legalábbis mindenképp!

Az étcsoki igenis fokozza a teljesítményt, méghozzá emiatt

Imádod az édességeket, de a diéta és az egészséges táplálkozás miatt amennyire lehet, kizárod őket az étrendedből? Jól teszed, viszont az étcsoki kicsit más tészta - el is áruljuk, miért!

5 tipp, ha a lassú anyagcseréd akadályoz a fogyásban

Lassú anyagcserével zsírból fogyni minimum kemény akaraterőt igényel. Sokan újra és újra elveszítjük a lelkesedésünket emiatt. A jó hír az, hogy nem lehetetlen, csak néhány orvosok által ajánlott apróságot kell megszívlelned hozzá. Ehhez azonban meg kell értened, hogy mi a konkrét összefüggés az anyagcsere és a testzsír között.

Hasizmozni edzés előtt vagy után hatékonyabb? A szakértők válasza

Fogadjunk, hogy a futás után te is gyakran végzel felüléseket vagy plankelsz, de tényleg az edzés utáni pár perc erre a legmegfelelőbb? Lássuk, mit javasolnak a szakértők!

5 tipp, ha a lassú anyagcseréd akadályoz a fogyásban

Lassú anyagcserével zsírból fogyni minimum kemény akaraterőt igényel. Sokan újra és újra elveszítjük a lelkesedésünket emiatt. A jó hír az, hogy nem lehetetlen, csak néhány orvosok által ajánlott apróságot kell megszívlelned hozzá. Ehhez azonban meg kell értened, hogy mi a konkrét összefüggés az anyagcsere és a testzsír között.

Hasizmozni edzés előtt vagy után hatékonyabb? A szakértők válasza

Fogadjunk, hogy a futás után te is gyakran végzel felüléseket vagy plankelsz, de tényleg az edzés utáni pár perc erre a legmegfelelőbb? Lássuk, mit javasolnak a szakértők!

A reggeli edzés jobban segíti a fogyást? De miért?!

Egy nemrégi kutatás derítette ki, hogy aki reggel edz, könnyebben fogy, mint aki délután vagy este. Most feltárulnak az okok.

Leadnád a felesleges zsírt, és szeretnéd látni az izmaidat is? A kulcs a fehérjefogyasztás

Fogyni akarsz, de nem csak az a cél, hogy a mérleg kevesebbet mutasson, hanem izmokat is szeretnél, és lehetőleg a zsírtól szabadulnál meg? Érdemes a szokottnál jobban figyelni a fehérjebevitelre!

Sétával fogynál, de nem indul be a dolog? Ez lehet a hiba

Minden nap viszonylag sokat sétálsz, mert ezzel szeretnél az állóképesség javítása mellett fogyni, de ennek még semmi eredménye? Ne hagyd abba, de inkább változtass néhány dolgon!

Melyik a legjobb kardioedzés, ha hasból szeretnék fogyni?

Egyáltalán nem mindenki van oda a kardióért, de ha zsírt szeretnél égetni, akkor muszáj beiktatni az edzéstervedbe. Szerencsére sokféle kardioedzés létezik.

Elcsaltad a nyári edzéseidet? Szakértői tippek, hogy könnyebb legyen futócipőbe bújnod szeptemberben

Ugye tudod, hogy egy hosszabb kihagyás után semmi esetre sem érdemes hirtelen, egyik percről a másikra belevágni a napi szintű edzésbe? A testnek mindenhez idő kell, és a sport újbóli bevezetése az életedbe is ilyen!

Mielőtt rákattannál valamelyikre, ismerd meg jobban: 6 alternatíva cukor helyett

Eldöntötted, hogy megpróbálod kizárni a cukrot az életedből, viszont azt jól tudod, hogy édes ízek nélkül szenvedni fogsz? Manapság rengeteg alternatíva van már a hagyományos cukor helyett: ismerd meg a 6 legnépszerűbbet!

A kánikulában sem pihensz? 10 hasznos tipp, hogy túléld az edzést

Egész más ám kellemes melegben futni, mint a legnagyobb kánikulában. Persze ha ez az életed része, akkor a tested megszokta a terhelést, de vannak dolgok, amiket ilyenkor sem árt betartani.

8 lépés, hogy futás előtt és után is tökéletesen hidratált legyél

A hidratálás mindig, de nyáron különösen lényeges dolog, pláne, ha sokat is edzel, és ezzel együtt izzadsz. Ha a következőket betartod, garantáltan nem leszel dehidratált sem futás előtt, sem utána!

Tényleg jobban alszom, ha este szénhidrátot eszem? A szakértő válaszolt!

Volt már, hogy este megettél egy halom szénhidrátot, mondjuk egy jó kis olasz tésztát, majd azt érezted, hogy azonnal bedőlsz az ágyba?

Menőzz tökéletes, futós Insta-képekkel: tanuld meg a profik trükkjeit!

Menő futó-influencerek és fotósok árulják el, hogyan készíthetsz szuper, vagány és izgalmas fotókat edzés közben. Ha akarsz pár igazán jó futós képet, érdemes tanulni tőlük!

Maraton, kőkeményen: 3 gyerekkel ért célba az édesanya

Már önmagában is kőkemény dolog lefutni egy maratont, de úgy megtenni - persze futva - a közel 42 km-t, hogy közben három gyereket tolsz magad előtt egy babakocsiban, ahhoz kicsit tényleg szupererő kell.

9 színész azelőtt és azután, hogy Marvel szereplő lett belőle

Úgy látszik, a szuperhősszerep elég motivációt jelentett számukra ahhoz, hogy elvonszolják magukat az edzőterembe.

Zavar az úszógumi? Megmutatjuk, hogyan fusd le magadról a hasi zsírt!

Úgy érzed, hogy hiába edzel, amennyit tudsz, és figyelsz is az étkezésre, csak nem akar eltűnni az a fránya hasi zsír? Pedig a mozgáson nagyon sok múlik: ha a következőket betartod, sokkal könnyebb lesz megszabadulni az úszógumitól!

Nagyon, de nagyon kellenek a könnyed futások: hallgass a szakértőre!

Állandóan ki akarod hozni magadból a maximumot, aztán csalódott vagy, amikor nem vagy elég jó formában ehhez? Chris Bennett, a Nike futóklub vezető edzője elmagyarázza, miért is annyira fontos, hogy igenis legyenek lazább futások az edzéstervedben.

Plank, a legjobb hasizomedzés: de tudod, mennyi ideig kellene kitartanod?

Nemrég egy kanadai nő világrekordot állított be azzal, hogy több órán át tartotta a plank pózt, te viszont örülsz, ha néhány percig képes vagy erre? Most két szakember elárulja, mennyi ideig ellene tartanod az egyik leghatásosabb hasizomgyakorlatot, hogy tényleg legyen eredménye.

Turbózd fel a magnéziumszintedet a következő isteni nasikkal!

Ha a szervezeted nem jut elég magnéziumhoz, az ront az izmok állapotán, az alvás minőségén, és a teljesítményed sem lesz túlságosan jó. A helyes étkezéssel viszont sokat segíthetsz a testednek az optimális magnéziumszint elérésében - pláne akkor, ha gyakran fogyasztod a következő ételeket!

Versenyzel a vakáció alatt? Nagyon nem mindegy, hogyan étkezel!

Bevállalós vagy, ezért a nyaralás idejére beterveztél egy versenyt is? Szuper ötlet, a táplálkozásra viszont nagy hangsúlyt kell fektetned, a pihenés alatt ugyanis hajlamosak vagyunk jobban elengedni magunkat.

Előző oldal
Következő oldal
Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem