Viszlát, 2021! A statisztikák szerint az alábbi darabok voltak az év legnépszerűbb trendjei

Getty Images
InStyle

2020 év végén tán magunk se gondoltuk volna, hogy így lesz, de meg kell hagyni, hogy a vártakkal ellentétben egy kimondottan színes évet tudhatunk magunk mögött.

Az oltásokkal járó kicsit szabadabb mozgás nemcsak a divathetek pezsgésén, de a vörös szőnyeges események egyre sűrűsödő naptárján is érezhető volt és természetesen minket is kimozdított megszokott, négy fal közötti életünkből. Ez a visszacsöppenés a mindennapokba a trendek sikerén is érezhető volt, miközben a 2020-ban divatba jött tudatos vásárlás és fenntarthatóság köré épült lelkesedés sem tűnt el.

Egy online vásárlásokban és trendekben utazó weboldal, a Lyst, több millió felhasználó keresési és rendelési eredményeit összesítve egy igencsak változatos képet mutat 2021-ről.

Az otthon töltött időszak idén ruhatárunkra is rányomta a bélyegét, így megnövekedett az igény a vibráló színekben pompázó, komfortos és sportos ruhadarabok iránt. Mindemellett pedig az újraindult életbe is próbáltunk egy kis izgalmat és újdonságot vinni, így a kosztümökön túl a miniszoknyák és disco hangulatú magassarkú cipellők népszerűsége is toronymagasan zárta az évet.

forrás: Getty Images

Miközben idén szinte minden létező fronton megidézték a 2000-es évek néhol kicsit megosztó stílusát, addig a Bridgerton című sorozatnak is sikerült nyomot hagynia a trendek alakulásán, a gyerekkor hangulatában megálmodott ékszerekről és mintákról nem is beszélve. És persze kár lenni kihagyni, hogy 2021 őszén a cabincore vette át a vezető szerepet, aminek kényelmes bakancsait, kötötteit és a túrázás hangulatát idéző darabjaiba már biztosan te is belefutottál.

forrás: Getty Images

A Prada múltidézéssel összevont váltása kifizetődőnek bizonyult, ugyanis az ő lógójukat keresték a legtöbben ebben az évben, egészen pontosan négyszer annyian, mint 2020-ban, ez pedig bőven elég volt az első helyhez. Kanye West népszerűségét mi sem bizonyítja jobban, minthogy a GAP-el közösen alkotott kollaborációjára volt a legnagyobb érdeklődés, a második helyre a Beyoncé neve alatt futó Ivy Park és az Adidas egyesülése került, míg a harmadik legkeresettebb együttműködés idén a The North Face és a Gucci találkozása volt.

forrás: Getty Images

A hírességek közül legnagyobb örömünkre az InStyle téli címlaplánya Zendaya került az első helyre a vörös szőnyeges megjelenései és a social media tagek alapján, őt követi Dua Lipa, Lil Nas X, a Bieber házaspár, majd A$AP Rocky és Rihanna párosa, Harry Styles, és természetesen Jennifer Lopez és Lady Gaga neve is ott van a tízes listában.

Ennyi érdekesség után következzenek az év legnépszerűbb darabjai, melyek sikerében természetesen nagy szerepe volt az influencer magasságokig emelkedő hírességeknek is. Kattints tovább és nézd meg, hogy mely trendek voltak idén a leginkább keresettek!

Nézd meg a galériánkat - 10 kép
Ezek voltak a 2021-es év legmenőbb trenddarabajai

És ha már trendek, ezt láttad már?

Nézd meg a galériánkat - 12 kép
A 2021-es téli szezon legizgalmasabb mintái

Az InStyle magazin írása.