Joy NowJoy Now

Ez történik most velünk, Joyosokkal

Még több bejegyzés mutatása

Csatlakozz hozzánk a viberen!
#Joy Facebook

5 zöldség, amiket télen ne hagyj ki az étrendedből!

5 zöldség, amiket télen ne hagyj ki az étrendedből!
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Vége az ünnepi eszem-iszomnak, így most már nem árt, ha kicsit jobban odafigyelsz az életmódodra, a megfelelő vitaminbevitelre. Primőr élelmiszerek helyett azonban érdemes azokat a zöldségeket előnyben részesíteni, amiknek télen van igazán a szezonja. Mutatjuk is 5 kedvencünket!

Cékla

Tele van antioxidánsokkal, ezáltal meggátolja a korai öregedést, emellett csökkenti többek között a magas vérnyomás és a csontritkulás kialakulásának kockázatát. Ha sportolsz, akkor különösen érdemes minél több céklád enned, magas kálium, magnézium, vas és folsavtartalma miatt az izmokra ugyanis nagyon jótékonyan hat. Sőt, az emésztést is fokozza!

Kép

Feketeretek

Egy igazi, természetes gyógynövényként is számon tartott zöldség a fekete retek, aminek csodás hatásait már ősidők óta jól ismerik. Kiválóan csillapítja a köhögést, légúti megbetegedések és torokfájás ellen is hatásos. Védi a májat, jót tesz az epének, és kiváló antioxidáns forrás.

Olvasd el ezt is!

Csicsóka

A csicsóka az egyik legfontosabb élelmiszer a cukorbetegség, illetve a szív és érrendszeri problémák megelőzése ellen, ám az inulin az, ami miatt különösen érdemes csicsókát enni – lehetőleg minél gyakrabban. Az inulin egy növényi rostanyag, ami fokozza a szervezet öngyógyító képességét. A csicsóka a bőrt is sokkal szebbé teszi, nem hiába használják sok kozmetikai készítményben. Ha rendszeresen fogyasztod, a bőröd is meghálálja: hidratáltabb, feszesebb, üdébb lesz tőle.

Kép

Póréhagyma

Ha imádod a hagymaféléket, a póréhagymát télen ne hagyd ki az étrendedből: a benne található flavonoid, a kempferol véd a rákos sejtek kialakulásától, és javítja a keringést is. Ízületi gyulladással és magas vérnyomással küzdőknek is érdemes minél több póréhagyát enniük. A babavárás alatt is megéri előnyben részesíteni ezt a zöldséget, magas folsav tartalma ugyanis segíti a magzat egészséges fejlődését.

Sütőtök

A téli fogyókúra egyik alapja, hiszen a kalóriatartalma alacsony, ám mégis tápláló és persze nagyon finom. Ragyogó és élettel teli lesz tőle a bőr, és a pattanások ellen is kiváló. Rendszeres fogyasztása jótékonyan hat a máj működésére, és a beleket is alaposan tisztítja. Megfázás vagy tüdőgyulladás esetén is érdemes minél többet fogyasztani belőle, hiszen C és B vitamint is bőven tartalmaz.

Mennyi zöldséget eszel télen?
Minden nap akár többször is
Ehetnék többet is
Én inkább a gyümölcsöket szeretem
Megosztom az eredményt
Nem tudom feldolgozni: a fiam egy velem egyidős nővel él együtt

Igaz történet olvasónktól, aki képtelen megszokni azt a helyzetet, hogy fia jóval idősebb társat választott...

Top 10 munka, amit akkor válassz, ha az utazás a szenvedélyed!

Neked melyik munka jönne be leginkább, ami mellett nyakadba vehetnéd a világot?

5 szerelmi lecke, amit Blake Lively és Ryan Reynolds kapcsolatából tanultunk

Nem akarjuk elkiabálni, de mindeddig úgy tűnik, ők nagyon tudják, mi a jó házasság titka!

Napi horoszkóp május 28.: a Kosok hatalmas nyomás alól szabadulnak fel, a Bikák igaz barátjukra számíthatnak

A hét utolsó napjára is üzentek a csillagok, érdemes tehát elolvasnod a napi horoszkópod!

Fizess elő a Joyra! 3 lapszám 1485 Ft helyett 999 Ft!

Csak 999 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!