A nap cikke

Lesokkolta az internet népét! Nem hiszed el, hány éves a képen látható tajvani lány

Ülj le, mielőtt megtudod a korát!

Még több olvasnivaló

Itt az első előzetes a Micimackó élőszereplős változatáról

BRÉKING: Kiderült Beyoncé ikreinek neve

5 tipp, hogy magabiztosabban érezd magad a konditeremben

Te tudod, mi történik, ha 4 évig nem dobod ki a szemetet? Megmutatjuk!

Micsoda szobák, micsoda színkavalkád! Erről a lakásról beszél most az internet népe

A tudósok kiderítették, mitől őszülhetsz meg fiatalon

Elakadt a lélegzetünk! Emma Watson virágos ruhájában karcsúbb, mint valaha

Elolvadsz! Bruno Mars gyerekkori fotója felrobbanatotta a cukiságbombát,

3 variáció a tökéletes IR-barát reggelire

3 variáció a tökéletes IR-barát reggelire
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Inzulinrezisztenciában a testünk legtöbb sejtjén megtalálható inzulinérzékelő receptorok tompulnak el. Ezek a receptorok segítik a cukormolekulákat, hogy a véráramból a sejtfalon belülre kerüljenek, és ott energia termelődjön belőlük. De a receptorok nem egyformán aktívak a nap folyamán, leginkább úgy viselkednek, mint egy rendes cipőbolt: délelőtt 10 és délután 6 óra között vannak csak nyitva.

Ezért fontos, hogy a reggelinél kerüld el a gyors felszívódású szénhidrátokat, viszont mindenképpen fogyassz helyettük lassú felszívódásúakat. Mutatom, hogyan.

1. variáció

Főzz meg vízben 50 gramm finomra tört zabpelyhet. A víz helyett használhatsz cukrozatlan szójatejet, mandulatejet vagy kókusztejet is. Ezeknek a növényi tejeknek annyira alacsony a szénhidrát tartalma, hogy jelentősen nem befolyásolják a vércukor-inzulin egyensúlyt, annak ellenére, hogy tejként gyors felszívódásúnak számítanának. Ízesítheted tört mandulával vagy dióval, kókuszreszelékkel vagy fahéjjal. Egy nagy bögre zöld tea illik hozzá a legjobban.

2. variáció

Találd meg a kedvenc teljeskiőrlésű kenyeredet vagy zsemlédet! Ebből általában kb. 100 gramm a reggeli adag. Válassz hozzá minőségi felvágottat, sajtot, humuszt vagy akár füstölt lazacot, egészítsd ki kerti zöldekkel. Ha kávézol, a fentebb említett növényi tejekből tegyél bele, a tehéntej reggelinél nem megengedett.

3. variáció

Jöhet a kedvenc tojásételed is, csak ne feledd hozzá a teljeskiőrlésű pékárut, és a kerti zöldeket. Ha az angol teát szereted, akkor kevés tejszínt tegyél bele a tej helyett.

A legfontosabb intelem pedig: soha semmilyen körülmények között ne indítsd a napot reggeli nélkül!

Életmód blogomban és előadásaimon az egészségmegőrzés természetes módjairól, és az IR életmódról beszélek. Készen kapott tervek helyett gondolkozni tanítalak meg.

MacPherson Éva egészség és táplálkozás terapeuta

MacPherson Éva

egészség és táplálkozás terapeuta

Napi horoszkóp június 24.: a Nyilasok elég bátrak, hogy kilépjenek egy bizonyos helyzetből, a Halaknak a siker érdekében taktikát kell változtatniuk

Hétvégén sem érdemes kihagynod a horoszkópodat, mert mára is izgalmas üzeneteket tartogatnak a csillagok!

Mindenki kiakadt Khloé Kardashian szettjén: Szerinted durva?

Kevésen múlt, hogy nem tiltotta le az Instagram.

Ezek a hollywoodi sztáranyukák vállvetve küzdenek azért, hogy senkinek se kelljen választania, pelenkát vagy ennivalót vegyen-e a gyerekének

Úgy tűnik, Amerikában sincs mindenütt kolbászból a kerítés. Sok családnak nem telik pelenkára, ami nem csak higiéniai hátránnyal jár. Jennifer Garner, Kate Hudson, Jessica Alba, Kerry Washington is aktívan támogatja az ügyet.

Fizess elő 1 évre a JOY-ra 40% kedvezménnyel!

Csak 3600 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!