Ne maradj le a Joy-Napokról!
Már csak nap
óra
perc
A nap cikke

Jennifer Garner magyarul beszél! Ezt a videót látnod kell

Nagyon csodálkozni fogtok!

Még több olvasnivaló

Hűvös idők divatja: A tűsarok csizma képében tér vissza közénk!

Farmerből sosem elég: a legjobb őszi darabok 10 ezer forint alatt

Világhírű énekesnő is csatlakozott a Mamma Mia folytatásához: te mit szólsz hozzá?

Személyiségteszt: melyik városban kellene élned? Most kiderül!

8 titok az Agymenők főszereplőiről, s emiatt csak még jobban imádjuk a sorozatot

Így teszed tönkre a párkapcsolatodat a horoszkópod szerint

Ez történik a testeddel, ha minden nap megeszel egy kanál mézet

Körömlakkszínek, amelyektől instant jobb lesz a hangulatod

Aludj jobban, ne hosszabban!

Aludj jobban, ne hosszabban!
Facebook
Viber
Twitter
Google+
Pinterest
Előfizetek
A legtöbben azon rágódnak, hány órát sikerül aludniuk, pedig inkább az alvásminőség az, amire figyelni kellene.

Éveken át úgy tudtuk, hogy legalább 7-8 órát kell aludnunk, hogy a szervezetünk ne károsodjon, egy friss kutatás azonban épp ezt cáfolja. „Valami miatt úgy gondolták a szakemberek is, hogy a történelem előtt időkben nyolc vagy annál több órát töltöttek alvással az őseink éjszakánként” - mondja Jerry Siegel alvásközpont igazgató. Az új vizsgálat ellenben kimutatta: akkoriban beérték az alkalmankénti 6 és fél órával – ami 30 perccel kevesebb az ajánlott mennyiségnél.

Ami viszont sokkal fontosabb az alvással töltött órák számánál az az, milyen nyugodtan tudunk szundikálni A következő stratégiák segítenek mélyebben aludni és jobban regenerálódni.

Mozogj rendszeresen!

A sporttól kifáradsz, és ez segít aludni – ez nyilvánvaló tény és annak is az kellene lennie, hogy a harmincas éveidben, és afelett, még fontosabbak legyenek a rendszeres tréningek.

… és ha lehet, szabad levegőn

Aki park, vízpart vagy erdő közelében lakik, az jobban alszik, mint aki napjainak nagy részét a négy fal között tölti, mondják az Ilinois Egyetem tudósai. Az ok valószínűleg abban keresendő, hogy ők gyakrabban mozoghatnak.

Lógj többet a barátokkal

A szerető család és támogató barátok köre vesz körül? Ez ugyanúgy pozitívan hat a pihenésedre, tudtuk meg az Utah Egyetem friss tanulmányából. A szerző, Rob Kent de Grey szerint az evolúcióban keresendő a magyarázat: őseink, akik szorosan összetartó törzsekben éltek, mindig bízhattak abban, hogy egy társaik figyelmeztetik és megvédik őket az esetleges támadásoktól, és ettől könnyebb szívvel hajtották álomra a fejüket.

Egyél sok herkentyűt!

A rendszeres olajoshal (makréla, tonhal) fogyasztók alvásminősége javul. A hal többszörösen telítetlen omega3 zsírsavai serkentik a szerotonin termelést, azé a neurotranszmitterét, ami az alvásunkat szabályozza.

Végezd el 4-5-7 légzési technikát mielőtt lefekszel!

Lélegezz be 4 számoláson át, tartsd bent 5-ig, majd fújd ki a levegőt, miközben 7-ig elszámolsz. Ismételd ezt a metódust háromszor lefekvés előtt és bármikor, amikor az éjszaka közepén felriadsz.

Segít a hangterápia!

A zajkészülékek technikája még nem a tökéletes, de adhatsz nekik egy esélyt (ingyenesen letölthető iTunes-ról és Android-ra). A pink zaj nem tolakodó és kirekeszt minden alvásodat zavaró tényezőt.

A természetes altatószer

Ha insomniában szenvedsz, a melatonin tartalmú táplálék kiegészítők nyújthatnak megoldást neked.


Már ma este így menj szunyókálni!

Olvasd el ezt is!
8 dolog, amit valószínűleg nem tisztítasz ki elég gyakran

Sminkecset, ágynemű, mobiltelefon… naponta használod őket, hagyod, hogy felgyűljön rajtuk/bennük a piszok, nyüzsögjenek láthatatlan kis kórokozók… Vagy nem? Olvasd el, melyik hétköznapi holmidat milyen gyakran kellene kipucolnod.

Így viseld a szezon legtrendibb színét, a pirosat

Minden outfit jobb egy kis pirossal!

Hűvös idők divatja: A tűsarok csizma képében tér vissza közénk!

Míg régen általában egy-egy sarok uralta a trendek, addig ma már mindegyiknek jut ebből egy kis szelet. Pontosan ennek köszönhetjük a nagy visszatéréseket is.

Farmerből sosem elég: a legjobb őszi darabok 10 ezer forint alatt

Ugye, hogy egy nőnek nem lehet elég nadrágja, pláne akkor, ha farmerről beszélünk?

Robert Pattinsonnak egy híres énekesnő segít kiheverni a szakítást

Hiába ő akarta a szakítást, azért megviseli a dolog a színészt.

Szakadunk a nevetéstől: nem hiszed el, minek öltözött Kit Harington egy Halloween-buliban

Ennél azért lehetett volna kicsit kreatívabb a Trónok harca sztárja...

Világhírű énekesnő is csatlakozott a Mamma Mia folytatásához: te mit szólsz hozzá?

Már javában forgatják a musical második részét, és most kiderült, ki csatlakozik még a szereplőgárdához!

Személyiségteszt: melyik városban kellene élned? Most kiderül!

Válaszolj tíz kérdésre, és eláruljuk, hol kéne laknod!

Nem véd meg teljesen! Így eshetsz teherbe fogamzásgátló tabletta szedése mellett

A fogamzásgátló tabletta nem nyújt teljes védelmet, és ez sokszor apróságokon múlik ez!

Így teszed tönkre a párkapcsolatodat a horoszkópod szerint

Már az is sokat segít, ha felismered a problémát és arra törekedsz, hogy ne ismételd meg újra és újra a korábbi hibáidat!

Napi horoszkóp október 18.: a Bikák számukra fontos dologért küzdenek, a Rákok kibontakoztathatják a kreativitásukat

A csillagok mára is izgalmas üzeneteket küldtek, érdemes tehát elolvasnod a horoszkópodat!

Ez történik a testeddel, ha minden nap megeszel egy kanál mézet

Ahogyan elérkeztek a hűvösebb napok, a kuckózós őszi esték, te is szívesebben kortyolsz meleg teát egy kis mézzel? Ez maradjon is így, hiszen a méz szuper dolog – de tudod, miért is érdemes fogyasztani?

Körömlakkszínek, amelyektől instant jobb lesz a hangulatod

Mindegy, hogy esik vagy fúj, a kezedre nézve vidám leszel.

Fizess elő féláron!

Csak 2970 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!