A nap cikke

Szó szerint undorító szelfit tett közzé Ördög Nóra

Pedig ő aztán tényleg csodaszép.

Még több olvasnivaló

Tényleg működik! Megtaláltuk az applikációt, ami megmutatja, ki törölt le az Instagramon az ismerősei közül

Még menthető Anna Faris és Chris Pratt házassága! Meglepő dolog derült ki a sztárpárról!

Uncsi már a skinny! Helyette inkább most ezt a fazont hordják a sztárok

Harmadszor is ez a hely lett a világ legszebb szigete: tényleg olyan, mint a valóra vált álom!

10 Trónok harca fonás, amelyekre még a khaleesi is irigykedne

Hollywoodban is létezik igaz szerelem! 10 sztárpár, akik régóta boldog kapcsolatban élnek

Nyár végén is menő a lapos has: 11 tipp kockahasú sztároktól, amiket nem árt megfogadnod!

Tudtad, hogy már Audrey Hepburn is imádta? Leggings-töri a kezdetektől napjainkig

7 gyulladáscsökkentő vitamin és ásványi anyag – miben vannak?

Europress
7 gyulladáscsökkentő vitamin és ásványi anyag – miben vannak?
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
A szervezeted mindig örül egy kis támogatásnak.

1. A-vitamin

Antioxidáns hatású, véd a szabad gyökök ellen. Jót tesz a szemnek.

Fő forrásai: brokkoli, sárgarépa, spenót, sárgadinnye, kelkáposzta, édesburgonya.

2. B-vitamin

Az alacsony B6-vitamin szint magas CRP-szinttel jár a vérképben, ami gyulladást jelez. A folsavnak ugyancsak szerepe van ennek csökkentésében.

Fő forrásai: hüvelyesek, leveles zöldek, spárga.

3. C-vitamin

Egyértelmű, hogy csodát tesz az immunrendszereddel!

Fő forrásai: citrusfélék, paradicsom.

4. D-vitamin

Amellett, hogy gyulladáscsökkentő, még a fogyásban is segít.

Fő forrásai: napfény, halfélék, tojássárgája, belsőségek, tejtermékek.

5. E-vitamin

Szintén antioxidáns, felvértezi a sejteket az öregedés hatásai ellen.

Fő forrásai: csonthéjasok és magvak, spenót, avokádó.

6. K-vitamin

Még a szívbetegség és a csontritkulás ellen is véd.

Fő forrásai: a K1-vitaminnak a leveles zöldek és a karfiolfélék, a K2-nek pedig a máj és a tojás.

7. Q10 koenzim

Az anyagcseréhez nélkülözhetetlen vegyület ugyancsak bizonyítottan gyulladáscsökkentő hatású.

Fő forrásai: szardínia, makréla, lazac, marhamáj, olívaolaj, dió, mogyoró, petrezselyem, brokkoli, avokádó, spenót.


Edd őket rendszeresen!

Hirdetés
Nem ismersz rá! Így néz ki ma Gunther a Jóbarátokból

Bár a főszereplők is sokat változtak, Gunther mindenképpen túltesz rajtuk!

Sokat fogyott Istenes Bence: elárulta, minek köszönheti új külsejét

Sokat változott az elmúlt hónapokban a magyar tévés.

Uncsi már a skinny! Helyette inkább most ezt a fazont hordják a sztárok

Meríts inspirációt azoktól a nőktől, akik azután tényleg értenek az öltözködéshez!

Hollywoodban is létezik igaz szerelem! 10 sztárpár, akik régóta boldog kapcsolatban élnek

Amikor a boldogító igen kiállja az idő és az élet adta nehézségek próbáját.

KÉSZÜLJ FEL A JOY-NAPOKRA! Ha most fizetsz elő, a kuponos, emelt árú Joy-t is kedvezményes áron kapod!

Csak 1095 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!