Joy NowJoy Now

Ez történik most velünk, Joyosokkal

Még több bejegyzés mutatása

Csatlakozz hozzánk a viberen!
#Joy Facebook

A legsikeresebb magyar márka alapítója elárulta kulisszatitkait

A legsikeresebb magyar márka alapítója elárulta kulisszatitkait
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Sándor Szandra tíz év alatt megcsinálta azt, ami sokáig lehetetlennek tűnt Magyarországon. A legsikeresebb magyar márka, a Nanushka alapítójával beszélgettünk.

Emlékszel még arra, mi volt a célod tíz évvel ezelőtt, a márka megalapításakor?

Már akkoriban is egy nemzetközi márka létrehozásában gondolkodtam. Londonban, ahol a divattervezést tanultam, sok kedvenc boltom és áruházam volt. Azt tűztem ki célul, hogy idővel bekerüljenek ezekre a helyekre a ruháim és úgy egyáltalán: minél több helyre eljuthassanak a világban.

Remekül haladsz: a weboldalad szerint már 25 országban megtalálható a márka. Ilyen sikerekkel a hátad mögött mi a célod jelenleg?

Hazai viszonylatban valóban meglehetősen nagyok vagyunk már, de még van hova fejlődni. A korábbi célok közül persze sok teljesült, például rengeteg londoni üzletben megtalálható a Nanushka, sőt olyan neves luxusáruházak, mint a Liberty is érdeklődnek irántunk. Ugyanakkor bizonyos értelemben jelenleg is ugyanaz a célom, mint korábban: minden olyan városba vagy országba szeretnénk eljutni, ahol igény van ránk, és ne legyen ennek szállítási, logisztikai vagy egyéb más akadálya.

Az interjú folytatását IDE KATTINTVA találod.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Interjú Nanushkával

Karácsonyi akciónk Joy 1 éves előfizetés (12 lapszám) 5.940 Ft helyett 50% kedvezménnyel 2.970 Ft

Csak 2970 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!