Díjazzuk a szépséget - és a tudatosságot is!

Getty Images
Alberti Petra Bianka

A 2019-es évtől új, tudatos szépségápolási kategóriák is bekerültek a "beauty Oscar"-ként számon tartott JOY Prix de Beauté szépségnagydíjra.

Hisszük, hogy a fenntartható életmód a fürdőszobában is legalább olyan fontos, mint az élet bármely területén!

- mondta Alberti Petra, a JOY főszerkesztője.

A JOY számára mindig is fontos volt az állatok és a környezet védelme.

A márkának célkitűzése, hogy elérését és véleményvezér hangját jó ügyek támogatására használja, és egyúttal érzékenyítse és edukálja olvasóközönségét, hogy ők is figyeljenek a környezetükre, a rászorulókra, a bolygó jövőjére. A JOY kiadójaként büszkék vagyunk arra, hogy Magyarországon kizárólag a Marquard Media nevezheti magát Fur Free vállalatnak, és a magyar médiacégek közül elsőként csatlakoztunk a „Fur Free” vállalatok világszerte növekvő táborához. Ezen szellemiség jegyében sem divat-összeállításainkban, sem hirdetési felületeinken nem szerepeltetünk állati szőrből készült ruhadarabokat, táskákat és kiegészítőket.

Második lépésként tavaly a JOY Prix de Beauté szépség nagydíj versenyében meghirdettük a Cruelty Free kategóriát, melyen kizárólag állatkísérlet mentes termékeket díjaztunk. Idén, az olvasói igények és a hirdetői paletta e téren való lenyűgöző szélesedése miatt tovább bővítettük a kategóriákat ezen irány mentén.

2019-ben az új, tudatos kategóriák a JOY Prix de Beauté szépség nagydíjon:

  • Tudatos termékek - Bio
  • Tudatos termékek – Cruelty Free
  • Tudatos termékek – Megújuló/Öko/Zero Waste
  • Tudatos termékek – Vegán

Úgy gondolom, hogy mindenkit beemelhetünk az #ökoharcos-ok nemes táborába, aki legalább már egy kis lépést tett afelé, hogy fenntarthatóbb életet éljen. Újrahasznosított, vegán, zero waste, cruelty free... Mind hot topic fogalmak, és szerencsére egyre több magánembert és céget érdekelnek ezek a fontos dolgok.

- mondta Alberti Petra.

Örömteli, hogy a gyártók is bátrabban kísérleteznek új, innovatív és főleg állatbarát technológiákkal, és tudatos irányban bővítik kínálatukat. Már a legnagyobb világmárkák is törekednek arra, hogy megfeleljenek ezeknek a jogos társadalmi igényeknek, a Marquard Media ebben maximálisan támogatja őket és örömmel működünk együtt az így születő, új termékeik bemutatásában.

A Marquard Media vallja, hogy az üzleti működés és a felelős vállalati magatartás elválaszthatatlan egymástól. Tudatában vagyunk annak, hogy az általunk létrehozott értéken keresztül komoly hatással vagyunk a társadalom életére, és tisztában vagyunk vele, hogy emiatt kiemelt szerepünk van a fenntarthatósági és társadalmi felelősségvállalási alapelvek terjesztésében. Ez a tevékenység most már áthatja a mindennapijainkat.

- mondta Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.

A zsűri tagjai 2019-ben:

  • Alberti Petra – JOY magazin főszerkesztő
  • dr. Pónyai Katinka – Bőrgyógyász
  • Kárpáti Rebeka – tartalomgyártó
  • Rinyu Piroska – Joy magazin szépségszerkesztő
  • Zólyomi Zsolt – parfümőr

Ha további tudatos témák érdekelnek: joy.hu/tudatos

JOY Prix de Beauté - a szépség nagydíja


Újra versenyre kelnek a legnagyobb világmárkák a JOY Prix de Beauté szépségnagydíjért!

Szavazz te is kedvenc szépségtermékeidre, és nyerj!

A szavazók között 1 db két fő részére szóló kényeztető pihenést sorsolunk ki a Hotel Divinus*****-ba!