Díjat nyert a VALMAR #challenge - Átadták az idei Pixel Perfect Awards díjakat

Promóció

Tavaly ősszel látott napvilágot a #stabiloszinesszavak kihívás a TikTokon, amellyel kéz a kézben megszületett a VALMAR egyik legújabb dala, a Színvak, amely azóta is az elsők között szerepel a tartalommegosztó oldalakon. A zenei duó, a STABILO írószergyártó és a Lounge Group közös kampányát a napokban szakmai díjjal jutalmazták.

A zenei duó, a STABILO írószergyártó és a Lounge Group közös kampányát a napokban szakmai díjjal jutalmazták. Január végén adták át a budapesti „EXTRA” szórakozóhelyen az idei Pixel Perfect Awards díjakat, amelyekkel a legjobb digitális reklámmegoldásokat jutalmazták. Közel 90 pályázat jutott a döntőbe, ahol a „social - TikTok” kategóriában ezüst díjat nyert a „Színezz szavakkal!” kampány, amelynek tervezésért és lebonyolításáért a Lounge Group ügynökség felelt.


A Pixel Perfect Awards évről évre bemutatja a digitális gondolkodás és digitális eszközkészlet segítségével született újszerű, szokatlan, emlékezetes kampányokat és megjelenéseket. A verseny a korábbi Best.net digitális verseny átstrukturált, kibővített változata.

Nagyon bíztunk benne, hogy a szakmai zsűri is győzelemre érdemesnek találja a projektet. Számos izgalmas eleme volt a kampánynak, leginkább talán a TikTokkal való együttműködés és mozgástér feltérképezése, mindennek köszönhetően számos tapasztalatot szereztünk, ez a lendület visz minket tovább 2023-ban is.

-

– mondta el Pokol Dorothea, a kampányt lebonyolító Lounge Group média csapatvezetője.

Sótonyi Péter, a STABILO ügyvezető igazgatója elmondta:

A kampánnyal valami megszokottól eltérő, formabontó célcsoportot szerettünk volna elérni, és ez a díj is azt bizonyítja, hogy sikerült!

-

A kampány nem a megszokott influenszermarketing eszközökre támaszkodott, hatékonysága és ereje az influenszermarketing, a közösségi média és a játék használatának egyedi integrációjában rejlik.