Nem semmi, milyen kollekciót dobott piacra Heidi Klum lánya: a 18 éves Leni már most igazi szupersztár

DEICHMANN
Kata

A híres anyuka büszke lehet lányára, aki idén újra a Fila márka arca lett.

Heidi Klum 18 éves lánya, Leni Klum aktív, sokoldalú személyiség, aki inspirálja kortársait és tudatosan áll hozzá az élethez. Már most tisztában van vele, mit akar elérni, a céljaiért pedig folyamatosan küzd. Leni épp ezért tökéletes arca a Fila új kollekciójának, amit kizárólag a DEICHMANN kínálatában érhetsz el a tavaszi/nyári időszakban. És hogy mi az új ezekben a darabokban? A Leni és Fila között született kollaboráció darabjai között ezúttal nemcsak cipőket, de ruhadarabokat és kiegészítőket is találsz majd.

forrás: DEICHMANN

Leni már másodszor lett a márka arca, az első sikeres együttműködés után ugyanis nem volt kérdés, hogy a Fila újra vele akar majd együtt dolgozni. A kampány mottója az „Ont he move”, azaz a folyton mozgásban elvét tartja szem előtt. A kollekció többek között izgalmas és trendi sneakereket, sportos topokat, rövidnadrágot és halászsapkát tartalmaz. Az összes darab tükrözi Leni vagány stílusát, így a Z generáció biztosan imádni fogja ezeket a darabokat.

„Szeretem a divatot, de a kényelem is fontos. A lezser pulóver-rövidnadrág kombináció mellett futáshoz alkalmas darabok, kiegészítők és sneakerek is megtalálhatók a kollekcióban, amik mind tükrözik a stílusomat”

- mondja Leni Klum.

Ha kíváncsi vagy a szóban forgó menő darabokra, irány a galéria!

Nézd meg a galériánkat - 8 kép
A DEICHMANN bemutatja: Leni Klum és a Fila közös kollekciója