Legyen a te családod a legstílusosabb 2017-ben!
Keressük a legstílusosabb családot. Az Éva magazin az F&F támogatásával megszervezi nagy sikerű versenyét: vajon ki lesz a Legstílusosabb Család 2017-ben?
Szombaton óriási futamon vettünk részt, teljesítettük a Hard Dog Race-t. Nemrég még Púza Andrással, a főszervezővel beszélgettünk itt a Kutyadolognál a versenyről, most pedig már túl is vagyunk rajta. Sajnos. Bevallom őszintén, óriási kételyekkel vágtam neki ennek a kalandnak, de úgy futottam be a célba, hogy biztos vagyok benne, teljesítem a következő futamot is. Sőt! Alig várom!
A „Van benne Spiritusz” receptverseny döntőjére 2013. november 21-én került sor az Essencia Főzőiskolában. A 895 Hunnium pálinkacsalád bemutatására életre hívott receptversenyen neves gasztrobloggerek mérték össze tudásukat. A receptverseny vándordíját, a zsűri által legjobbnak ítélt receptért, Kárai Dávid (NoSalty) nyerte el, Gesztenyés, fűszeres báránygombócok barackpálinkás mártásban ételével.
A Londonban 2013. július 4.-én tartott zsűrizés után a Chevrolet örömmel jelenti be a Young Creative Chevrolet (YCC) 2013-as győzteseit. A nagyra értékelt, és immár a hetedik évébe lépett YCC művészeti- és design-verseny tizenöt európai ország vezető művészeti főiskoláinak hallgatóit vonzotta. Idén négy kategóriában kellett kifejezni a világ legnépszerűbb sportága, a labdarúgás szenvedélyét.
Vezető világmárka marketingmenedzserének bőrébe bújhatott 131 magyar egyetemista és főiskolás, akik közül a legjobbak Párizsban prezentálhatják ötletüket. A nemzetközi L’Oréal Brandstorm marketing verseny egy innovatív tehetségkutató és munkaerő toborzó eszköz, ami rekord számban vonzotta a legkimagaslóbb tehetségeket az elmúlt 21 évben. A versenyfeladat egy termék megtervezése és az ehhez kapcsolódó marketingstratégia kidolgozása. 40 országból több mint 50 ezer marketingszakos jelentkezett a nemzetközi Brandstorm üzleti játékra, hogy marketingstratégiát dolgozzon ki a L’Oréalnak, és a legjobbak Párizsban a vezetőségnek prezentálják ötleteiket.