Horoszkóp
Tudatos élet
Lélek
Divat
Szépség
Sztárok

Nyújtás témájú cikkek

Kép

Végre belevágsz a rendszeres nyújtásba? Mutatjuk, mennyi lenne az ideális, ha tényleg komolyan veszed

A rendszeres nyújtásnak fantasztikus hatásai vannak, de mennyi lenne belőle az ideális? Lehet egyáltalán túlzásba vinni a streching órákat?

Kép

Az izomláz nem törvényszerű: öt tipp a megelőzésére és kezelésére

Még csak fél perce végzel guggolásokat, de már tudod, hogy másnap alig bírsz majd lábra állni – ismerős? De hogyan előzhetnéd meg legközelebb a kialakuló izomfájdalmat edzés után?

Kép

Nem tudsz keresztezett lábakkal ülni? Ezt üzeni a tested!

Ami gyerekként még a legkényelmesebb póz volt, az felnőttként maga lehet a pokol.

Kép

Ma van a jóga világnapja: 3 jógavideó, amivel minden nap gyakorolhatsz

Június 21-én ünnepeljük a jóga világnapját, ennek apropóján pedig mutatunk is három olyan videót, ami nagy segítség lehet a gyakorlásban!

Kép

Egyetlen szék csodát tehet, ha fáj a hátad: próbáld ki az alábbi gyakorlatot!

A hátfájás népbetegség, hiszen túl keveset és nem megfelelően használjuk a felsőtestünket. Ha sokat ülsz a gép előtt, érdemes a következő, pofonegyszerű gyakorlatot megtanulni!

Kép

Milyen trükkökkel helyettesítheted a kávét?

Kicsivel több, mint két hete egy korty kávét sem ittam, mégis energikusan ébredek, és az ebéd utáni kajakóma sem üt ki. Mi a trükköm?

Kép

Kötelező csípőnyitás minden futónak: tanuld meg az egyetlen gyakorlatot!

Mindegy, hogy futsz, súlyzózól, vagy sokat ülsz az irodában, a csípőproblémák könnyen felüthetik a fejüket. Ha pedig ezekre nem fordítasz figyelmet, akkor könynen hát vagy térdfájás lehet a dolog vége. A megoldás? A csípő edzése, lazítása - mutatunk is egy szuper gyakorlatot!

Kép

Futás előtt vagy után fontosabb a nyújtás? Eláruljuk a választ!

Most őszintén: mennyi időt és energiát fordítasz a nyújtásra? Egy kemény edzés után csak gyorsan elvégzed a kötelező vádli és combnyújtást? Netán edzés előtt is nyújtasz, sőt, hengerezel is?

Kép

Kötelező csípőnyitás minden futónak: tanuld meg az egyetlen gyakorlatot!

Mindegy, hogy futsz, súlyzózól, vagy sokat ülsz az irodában, a csípőproblémák könnyen felüthetik a fejüket. Ha pedig ezekre nem fordítasz figyelmet, akkor könynen hát vagy térdfájás lehet a dolog vége. A megoldás? A csípő edzése, lazítása - mutatunk is egy szuper gyakorlatot!

Kép

Futás előtt vagy után fontosabb a nyújtás? Eláruljuk a választ!

Most őszintén: mennyi időt és energiát fordítasz a nyújtásra? Egy kemény edzés után csak gyorsan elvégzed a kötelező vádli és combnyújtást? Netán edzés előtt is nyújtasz, sőt, hengerezel is?

Kép

Nem csak a nyújtás számít: 5 dolog, ami nagyon kell az edzés utáni regenerációhoz

Alaposan bemelegítesz, edzel egy jót, de őszintén: ez után mennyit foglalkozol a nyújtással, és azzal, hogy a komoly terhelés után mgfelelően regenerálódjanak az izmaid?

Kép

6 szuper gyakorlat, amit érdemes elvégezned az asztalodnál, ha ülőmunkát végzel

A napi többórányi ülés senkinek nem tesz jót, pláne a futóknak. Íme néhány gyakorlat, amit az íróasztalodnál is elvégezhetsz, hogy kicsit átmozgasd magadat.

Kép

Az egyetlen nyújtás, amire szükséged van különböző edzések után

Ahelyett, hogy edzés után egyből a zuhanyzó felé vennéd az irányt, inkább maradj még nyújtani.

Kép

3 dolog, amit meg kell tenned, mielőtt elindulsz otthonról

Legalábbis, ha szeretnél egészséges lenni! Ugyanis van három reggeli szokás, amit hosszútávon érdemes betartanod, és így megőrizheted a topformádat.

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem