Háromszáz termék ára nyárig befagyasztva marad a SPAR-nál
Újabb negyedévre, 2024. június 30-ig meghosszabbítja a SPAR az Árstop EXTRA promóciót, így háromszáz termék ára garantáltan alacsony marad.
A karácsonyi ünnepekre való nyugodt, békés odafigyelés érdekében a SPAR Magyarország december 24-én az INTERSPAR-okat és egyes bevásárlóközpontokban lévő SPAR és City SPAR szupermarketeket kivéve zárva tartja saját üzemeltetésű üzleteinek jelentős részét.
Több mint ezerkétszáz-féle árucikkel, ezen belül főleg kedvező ár-érték arányú iskolatás-kákkal, hátizsákokkal, iskolai felszerelésekkel, valamint újrahasznosított alapanyagokból készült írószerekkel készül az iskolakezdésre nyár elejétől a SPAR Magyarország. A legin-kább rászoruló családok számára idén is meghirdetik a Magyar Máltai Szeretetszolgálat-tal közös Adni Öröm! tanszergyűjtő akciót: a vásárlók az INTERSPAR áruházakban meg-vett tanszerekkel és adománykártyákon keresztül is támogathatják a legszegényebbeket.
2023. augusztus 1-től az összes szolgáltató SZÉP-kártyájával lehet fizetni a SPAR Magyarország Kft. üzleteiben a hideg és a meleg élelmiszerekért, sőt, a vásárlások értékének akár kétszerese is visszanyerhető, miközben a SPAR ÁRSTOP Extra Promóció keretein belül meghirdetett 300 termék árát mától további két hónapig rögzíti a vállalat.
Kormányrendelet kötelezi a 2021-ben egymilliárd forintot meghaladó árbevételt elérő élelmiszer-kiskereskedelmi üzleteket arra, hogy 2023. június 1. és 2023. szeptember 30. között húsz termékcsoportban, heti szinten 10%-os engedményt nyújtó akciót vezessenek be. A SPAR Magyarország azonban komplex akciós stratégiájának keretein belül ennél ezúttal is többet kínál: számos árucikk esetében 10-36 százalékos árkedvezményt biztosít. Az áruházlánc a SPAR szupermarketekben összességében több mint 1200, az INTERSPAR hipermarketekben több mint 1100 akciós ajánlattal várja vásárlóit a mai naptól.
Hagyományt teremtve immár harmadik alkalommal indította el a SPAR Magyarország az Országos Állatvédőrség Alapítvánnyal közösen a „Mancs a bajban!” elnevezésű nagyszabású, kétnapos állateledel-gyűjtő kampányát.
A tudatos vásárlók fontos szempontnak tartják, hogy a polcokon lévő termékek és csomagolásuk, a logisztikai és az élelmiszer-termelési folyamatok átláthatóak legyenek, és hogy a minőségét nemzetközi szabványok tanúsítsák - ez derült ki a hazai üzletlánc megrendelésére készült átfogó év eleji kutatásból.
A SPAR továbbra is kitartóan a vevők oldalán állva, takarékos, gyors és kényelmes bevásárlást ösztönző akciókkal, kezdeményezésekkel duplázta meg a 2021-es év 7,2 százalékos forgalomnövekedését. Mindeközben a beruházások, felújítások, s a mindennapi működés során még inkább előtérbe kerültek a fenntarthatósági törekvések, amelyek nem csak a fogyasztók elismerését vívták ki, de számos szakmai díjat is elnyertek. A vállalat a 2022-es évben 915,7 milliárd forint forgalmat realizált, amely 15,6%-os növekedés az előző évhez képest.
A SPAR Magyarország eddig is igyekezett a lehető legkedvezőbb árú kínálattal és változatos akciókkal megkönnyíteni a bevásárlást. Mostantól az áruházlánc még nagyobb fokozatra kapcsol és az Árzuhanás Promóció keretében hetente megjelenő terméklistáinak csökkenő áraival teszi még vonzóbbá kínálatát a SPAR és INTERSPAR áruházakban. Az árcsökkenés mértéke a Promócióban ettől a héttől, terméktől függően 5 és 39% között lesz.
A SPAR Magyarország évről-évre számos egészséggel, szociális szférával, oktatással, kultúrával, sporttal és állatvédelemmel kapcsolatos szervezetet, ügyet támogat, s elkötelezetten segíti a hazai kisvállalkozásokat, hogy termékeikkel megjelenhessenek az üzletlánc polcain.