Anyaként több szerepben
A világ egyik legnagyobb vállalata kutatást végzett, hogy feltérképezze, milyen a világ különböző pontjain anyának lenni. Érdekes eredmények születtek!
Lezárult a Procter & Gamble és az Auchan Magyarország Kft. közös jótékonysági programja, melynek eredményeként 5 millió forint értékű terméktámogatást kapnak az SOS Gyermekfalvak és 4 gyermekotthon lakói.
A P&G és a Lidl elkötelezett a gyermekek jólétéért, és felelős vállalatokként fontosnak tartják, hogy a vásárlók bevonásával, a közös gondoskodás jegyében enyhítsék a rászoruló gyermekek mindennapi gondjait, és új lehetőségeket nyissanak meg nekik a sikeres jövő felé.
A Procter&Gamble idén is útjára indította globális „Köszi Anyu!” kampányát, mely köszönetet mond a sportolók mögött álló édesanyáknak mindazért, amit gyermekeikért tesznek. Amikor a P&G megkérdezte az édesanyákat, hogy mi mindent tehet értük a vállalat, a válasz egyértelmű volt: „Segítsen a gyerekeinknek egészséges és aktív életet élni!”. A P&G éppen ezért programot indított a fiatalok sportolásának ösztönzésére: míg idei kampánya keretében Magyarországon 8 millió forinttal támogatta a jégkorong-utánpótlást, világszinten mára már közel 2,2 milliárd forint támogatást nyújtott a vállalat.