„Te magadat adod, mi pedig a divatot” - 20 éves lett a C&A Magyarországon
A C&A stílusos darabjait senkinek sem kell bemutatni, a márka idén pedig kerek évfordulót ünnepelhet hazánkban!
Tudtad, hogy 20 évvel ezelőtt, 2002-ben nyitotta meg kapuit először a C&A Magyarországon, méghozzá a budapesti Árkádban? Valójában viszont már ennél sokkal hosszabb ideje segít a márka az embereknek, hogy mindenki megtalálja a neki tetsző ruhadarabokat. A cég 181 éves múltra tekint vissza, legelső üzletét 1841-ben nyitotta meg: hat generáció óta családi tulajdonban áll, és a mai napig segíti a márkát az alapítókat inspiráló, 19. századi úttörő szellem.
A csinos, divatos darabok mellett a C&A arra is törekszik, hogy minél több emberhez eljusson a fenntarthatóság fontossága is. A cég létrehozta a #WearTheChange kollekciót, amely a fentarthatóbb módon előállított termékeket foglalja magában. Azaz:
- Figyelnek a minősített biopamut használatára.
- Megbízható forrásból származnak a termékek.
- Számos terméknél fontos tényező, hogy víztakarékosan, biztonságos vegyi anyagok felhasználásával állítják elő.
- Fontosnak tartják a magas szintű állatjóléti követelményekkel készült termékek használatát.
- Az újrahasznosított anyagok bevonása is kiemelt fontosságú.
A C&A-nál hisszük, hogy mindenkinek jár az, hogy nap mint nap jól nézzen ki és jól érezze magát a bőrében anélkül, hogy veszélyeztetné azok életminőségét, akik a ruháit készítik, vagy bolygónkat, amelyből erőforrásainkat merítjük. Azt szeretnénk, ha vásárlóink bíznának bennünk és tudnák, hogy tőlünk úgy vásárolhatnak termékeket, hogy nem kell választaniuk a fenntartható és a nem fenntartható között.
- szerepel a márka oldalán is.Te is elolvashatod a márka éves fenntarthatósági jelentését, amiből többet megtudhatsz szemléletükről, kezdeményezéseikről és a fenntarthatóság terén elért eredményeikről.
You Do You & We Do The Fashion
A C&A 2022 szeptemberében jött ki egy új márkakampánnyal, amely a You Do You & We Do The Fashion nevet viseli. A „Te magadat adod, mi pedig a divatot” a modernizációs stratégia következő lépése, amely segít abban, hogy a C&A olyan európai fogyasztóközpontú divatmárkává váljon, ahol nem kell kompromisszumokat kötni a kiváló ár-érték arány, a modern és természetes stílusok között.
Az elmúlt években döntő lépéseket tettünk előre a modern divatmárkává válás útján. A gyorsan változó világban mi szeretnénk az a megbízható márka lenni, ahol a fogyasztóknak nem kell kompromisszumot kötniük a kiváló ár-érték arány, a modern és természetes stílusok között.
- mondta Maik Kleinschmidt, a C&A Europe marketingvezetője.Ha pedig a tökéletes inspirációt keresed, nézd meg Laudon Andi legújabb posztját, amiben négy outfitet mutat be a C&A izgalmas kínálatából!
Kiss Barbara lassan 2,5 éve dolgozhat együtt a márkával, amiért nagyon hálás. A márka fenntarthatósági törekvései révén pedig környezettudatosan öltözködhet, ebből is ad egy kis ízelítőt friss posztjában:
A sok új darab között könnyű elveszni, Goike Nóra is össze állított néhány szettet a C&A új kollekciójából, hogy segítsen nekünk a problémás őszi/téli időszakban divatosnak maradni.