3 alváspozíció 3 egészségügyi problémára

Europress
3 alváspozíció 3 egészségügyi problémára
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Nem mindegy, hogyan alszol - javíthatsz és ronthatsz is a helyzeten!

Előfordul, hogy gyakran elalszod a nyakad, vagy fájó háttal és vállal ébredsz? Akkor nem biztos, hogy jó pozícióban alszol. Mutatjuk, hogyan kellene, hogy frissen és kipihenten kelhess fel!

Nyakfájdalom

Ha gyakran fáj a nyakad, akkor a legjobb testhelyzet az, ha háton alszol úgy, hogy egy párna a fejed alatt, egy-egy másik pedig a két karod alatt van. Elsőre bonyolultnak hangzik, de azért megoldható. Ha az oldaladon szeretsz inkább aludni, akkor ne legyen túl magas. A hason alvást inkább hanyagold, de ha csak így megy, a lehető legvékonyabb párnával tedd.

Fájó vállak

Ebben az esetben is a legjobb háton aludni egy vékony párnán úgy, hogy egy másik párnát a hasadra teszel és átöleled. Így a vállaid kényelmesen lesznek majd. Amikor inkább az oldaladon alszol, húzd fel a térdeid és tegyél közéjük egy kisebb párnát.

A HARMADIK TIPPÉRT KATTINTS!

A kereséshez kezdj el gépelni!