Egészséges ételek, amiket a dietetikusok inkább kerülnek

Europress
Egészséges ételek, amiket a dietetikusok inkább kerülnek
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Talán nem is annyira hatékonyak, mint gondolnánk?

Biztosan kóstoltál már meg csak azért egy ételt, mert egy egészségtudatos életmódot folytató ismerősöd azt mondta, ettől minden jobb lesz. De tényleg így van? Sok szuper-egészséges ételről és italról kiderült már, hogy tulajdonképpen pont annyit tud, mint hagyomnyos társai, vagy még annyit sem. Andy Bellatti dietetikust az IFLSciece kérdezte extrán egészségesnek gondolt termékekről, és bizony volt min meglepődni.

Mandulavaj

A mogyoróvaj helyett ajánlják ezt a terméket sokszor azzal a felhanggal, hogy egészségesebb és hatékonyabb is. Ám ha egy természetes mogyoróvajról van szó, akkor ugyanazt tudja, mint a mandulavaj, csak sokkal olcsóbban. Ott van benne az E-vitamin, az egészséges zsír és fehérje.

Gyümölcslevek

A szűrt gyömölcslevekből tulajdonképpen az értékes rostok tűnnek el, melyek a legtöbb hasznos tápanyagot hordozzák. A lében már majdnem csak a cukor marad, amihez sokszor még adnak is, nem is keveset. Ettől pedig nem leszel fittebb, csak hamarabb éhes. Így fogyassz inkább természetes, rostokban gazdag leveket.

Kép
forrás: Europress
Olvasd el ezt is!

Kókuszolaj

A kókuszolaj mostanában nagy sláger, ám összetétele majdnem egészen olyan, mint az olívaolajé. Sőt, az olíva lényegesen egészségesebb, hiszen sokkal kevesebb benne a telített zsírsav, mint a kókuszolajban, miközben sokkal több egészséges zsírt tartalmaz, mint trendi társa.

Mandulatej

Sokan ezzel helyettesítik a tehéntejet, de megéri? Ha érzékeny vagy minden másra, akkor igen, egyébként viszont megteszi a szójatej, vagy a csökkentett zsírtartalmú tehéntej is. A mandulatejben mindössze 2% mandula van, a vitaminokat hozzáadják és fehérjét szinte alig tartalmaz, ehhez képest viszont az ára igen magas.

Olvasd el ezt is!

Itt még nem ér véget a lista, a folytatásért kattints!

Kép
A kereséshez kezdj el gépelni!