5 ok, hogy miért használj több kókuszolajat

5 ok, hogy miért használj több kókuszolajat
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Kívül-belül csodaszer!

Zsírbontó hatása van

Kutatások mutatják, hogy fokozza az anyagcserét, és akár 120 extrakalóriát is elégethetsz azzal, hogy eszel belőle. Ha szeretnéd csökkenteni a napi kalóriabeviteled, akkor se tiltsd ki teljesen a zsírokat az étrendedből, a kókuszolaj nyugodtan maradhat!

Antibakteriális hatása van

Ha abba a felettébb ritka helyzetbe kerülnél, hogy fogkrém nincs nálad, de kókuszolaj van, akkor tégy egy kanállal a szádba, várd meg, míg folyékonyra olvad, és öblögess vele! Antibakteriális hatása miatt jót tesz a fogaidnak és a leheletednek is.

A legjobb vegetáriánus fehérjeforrások

Felturbózza a reggeli smoothie-dat

Turmixolj össze egy csésze manulatejet, 1 érett banánt, 1 csészényi bogyós gyümölcsöt (lehet fagyasztott is), 1 evőkanál kókuszolajat, 1-2 evőkanál chia magot, és 1 evőkanál őrölt gyömbért.
Sokkal tovább tart a telítettségérzeted a kókuszolajnak köszönhetően!

Szeretnéd tudni, mi mindenre jó még a kókuszolaj? A cikk folytatásáért kattints IDE!

A kereséshez kezdj el gépelni!