5 tipp a formásabb bikinitesthez

5 tipp a formásabb bikinitesthez
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Ha ma elkezded, még mindig van időd formába lendülni! Amellett már szerencsére nem kell felsorakoztatni érveket, hogy a fittség és a centiméterek kérdésében a testmozgás és a táplálkozás játssza a legfontosabb szerepet. Néhány változtatás kell már csak beiktatni, hogy 1-2 hónapon belül meglegyen a kívánt eredmény.

1. Ne aggódj, ha felszedtél néhány kilót a télen! Mindenkivel megesik, és csak többet árt, ha stresszelsz. Bizony, a magas stressz-szint fokozott kortizoltermeléssel jár, ami beindíthatja a zsírraktározást a hasi tájékon. Meditációval, jógával vagy egy forró fürdővel azonban javíthatsz a helyzeten.

2. Hidratáld a bőröd! Üss két legyet egy csapásra, a Helia-D Bőrfeszesítő testápolóban lévő Firming komplex feszesíti a bőröd, míg a shea vaj növeli a bőr nedvességmegtartó képességét.

Olvasd el ezt is!

3. Iktass be extraedzést az elhanyagoltabb testrészeidnek is. Biztos te is megszállottja vagy annak a területnek, amivel a legkevésbé vagy kibékülve, mániákusan edzed a hasad vagy a feneked és hajlamos vagy elhanyagolni más területeket. Iktass be pluszperceket a karjaidnak és a hátadnak, mert szuperjól mutatnak feszesen!

A többi tippért kattints IDE!

A kereséshez kezdj el gépelni!