Az utóajánlat popupok használata valóban hatékony marketing módszer

unsplash
JOY

A popupok alkalmazása minden webáruház számára kitűnő lehetőséget biztosít a magasabb forgalom elérésére. Azonban célszerű odafigyelni néhány fontos tényezőre, amelyek segítségével akár többszörösére növelhető a konzerviós arány.

Mi az a popup?

A popup magyarra fordítva felugró ablakot jelent. A böngészőben külön ablakban megnyíló felugró ablakok használata már megszűnt, hiszen a felhasználók és a böngészők egyaránt elutasítják az agresszív módszereket. Manapság marketing szempontból ideális megoldásnak az számít, hogy a felugró ablak az adott weboldalon belül, új rétegként jelenik meg.

A felugró ablakok megjelenhetnek adott helyre történő kattintáskor, kilépési szándék esetén vagy bizonyos idő lejárta után. A popup stílusa és mérete természetesen teljesen testreszabható, így minden webáruház tulajdonos a saját elképzelései alapján állíthatja be ezt a marketing funkciót.

Hogyan lehet a popupot alkalmazni?

A popup megjelenítése akkor tökéletes, amikor a legnagyobb az esély az érdeklődő részéről a konverzióra. Az up-sale és cross-sale termékajánlások nagyszerűen megvalósíthatók egy-egy jól beállított popup segítségével. Webáruház tulajdonosként Ön meghatározhatja, hogy kiegészítő termékeket vagy a látogató által kiválasztott termék helyett drágább típust ajánl fel. Ilyenkor az adott termék kosárba helyezésének pillanatában jelenik meg a popup.

Az Unasnál történő webáruház nyitás előnye, hogy intelligens, személyre szabott ajánlatokat lehet létrehozni a több értékesítés érdekében. Az intelligens ajánlatok között egyedi hírleveleket, bannereket, szöveges tartalmakat és kuponokat lehet a vásárlók számára megjeleníteni. A popup megjelenésének időpontja és tartalma rengeteg tényező szerint testreszabható, így minden érdeklődő számára személyre szabott ajánlatot lehet közvetíteni.

Utóajánlat - a popup hatékony használata

Az utóajánlat alkalmazása azért célszerű, mert a vásárló kizárólag a vásárlás után találkozik az ajánlattal. Így a vásárlást semmilyen tényező nem akadályozza, és a konverziós arányok soha nem csökkennek emiatt. Az utóajánlat olyan belső marketing funkció, amely minden UnasShop webáruház tulajdonos számára elérhető.

A rendelés leadását követően lehetőség nyílik kiegészítő termékeket ajánlani popupok segítségével. Ilyenkor már csak egyetlen kattintásra van szükség a vásárlótól, és az ajánlott terméket a kosarába teheti. Az ajánlott termékkel a vásárló már találkozhat előtte is, az up-sale és a cross-sale szakaszokban, így még csak nem is lesz ismeretlen számára a termékajánlat.

Az utóajánlat akkor működik a legjobban, ha egyszerű és lényegre törő, egyetlen kattintással elérhető ajánlatot kapnak a vásárlók. Az utóajánlat megfelelően kezelve bizonyítottan hasznos bevételszerzési lehetőségnek minősül, és jelentősen fellendítheti a webáruházak forgalmát.