A szépség belőled fakad - mondja az Intimissimi legújabb kampánya

Joy.hu

Az Intimissimi a 2020 - 2021-es őszi/téli kommunikációs kampányában ismét egy új módját választotta a közönség megszólításának. A márka idei kampányában nem szerepelnek nemzetközi hírességek, ebben a szezonban a fehérneműké a főszerep, ők az idei kampány sztárjai.

Ezt a sok darabból álló, gazdag és kifinomult kollekciót úgy tervezték, hogy minden vásárló igényét kielégítse. Minden nő szakértője annak, hogy megtalálja a saját szépségét, és azt, hogy olyan megjelenést válasszon, mely a nőiességről alkotott elképzelését képviseli. A kollekció gazdag választéka tökéletesen kiszolgálja az ízlések és a trendek széles skáláját, így lehetővé téve a nők számára, hogy megtalálják a kedvenc melltartóikat, alsókat, pántos felsőket, és még sok mást.

Az Intimissimi termékuniverzumát a jelenlegi kampányban négy női modell mutatja be, összesen huszonnégy gyönyörű felvételen.

A ,,szépség belőled fakad,, egy világos konkrét üzenet, amely ismét bizonyítja a márka támogatását minden nő számára, melynek célja biztosítani a tökéletes fehérneműt különböző stílusok és fazonok széles választékával.

A kampány szeptember 21-én indult online, social media és print platformokon.